a.muse

hvad laver I og hvad tjener I?

Recommended Posts

a.muse

temmelig hårdt og kontant spørgsmål :D

nu har der været alverdens tråde om hvad folk laver, hvad de har til sig selv hver måned osv., og hver gang jeg læser trådende, opstår der altid spørgsmål om hvordan det hænger sammen.

så;

hvad laver I og hvad tjener I?

og selvom man er "studerende" eller "selvstændig" må man meget gerne skrive hvad det indebærer og hvad ens indtjening bliver engang.

EDIT; nu har jeg sørme skiftet uddannelse, nu da tråden blev hevet op igen. men det er også en gammel tråd :-D jeg læser enkeltfag og skal på DTU til januar og forhåbentligt gennemføre deres adgangskursus til ingeniøruddannelserne. jeg får selvfølgelig SU.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jha1401

jeg er procesoperatør på en fabrik og har 19400 kr. brutto.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frandsen

Jeg er journaliststuderende..

Når jeg er færdig kommer jeg vel til at tjene lidt over 30000 kr... -det kommer an på, hvor jeg får arbejde..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sif_Fra_Trudvang

Jeg er studerende, og på SU+lån.

Jeg kommer vel til at tjene omkring 25000,- når jeg engang er færdig, som sygeplejerske, afhængig af stillingens betingelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lovedAngel

studerende og arbejdssøgende med en su/løn på omkring 5000 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snfnug

Jeg er ved at skrive mit speciale i psykologi. På grund af en latterligt dårlig ryg, får jeg revalidering til at færdiggøre uddannelsen, så jeg føler mig svimlende rig med mine 14000,- før skat hver mrd. Det er immervæk en anelse mere end su.

Nå jeg er færdig kan jeg forvente en start løn på knapt 19000. (Det er ikke lønnen der lokker folk til at blive psykologer...:gruble: )

snfnug

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst