Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stjernetosse

De gode links

Recommended Posts

barcajuve

Kære stjernetosse - en lille trykfejl i dit store arbejde med at samle links. Det hedder www.sitstay.com

Da der gerne skal kommentarer til, vil jeg nævne, at jeg hovedsageligt har købt legetøj der. De har noget meget pædagogisk legetøj i teddybamse/filtagtigt materiale, som er meget holdbart, og som ikke larmer. Levering max. 10 dage, selv om det er fra USA og god service.

hos http://www.trixieandpeanut.com/ har jeg købt halsbånd og et sølv hundetegn. Det sidste var der lidt leveringstid på, da det jo skulle graveres. Også god service og rimelig leveringstid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
barcajuve

http://www.animalstars.com/

Dette sted har jeg endnu ikke handlet fra, men hvis man er til glitter og pynt, så er det et sted, man skal kikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stjernetosse

Så er fejlen rettet, t'et smuttede vist i svinget :D

Og kommentarene samt de nye links er tilføjet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Drimmer1

Jeg har da også lige et link www.zooplus.de

det er en tysk hjemmeside med ALT (næsten) til kæledyrene, og så sparer man en pæn sjat penge på bl.a. hundefoder hvor de alle de kendte mærker. Servicen er supergod og man får løbende besked om ordrestatus og levering normalt 4-5 dage med postdanmark. Pris for levering er ca. 50 kr uanset hvor meget man handler for. Eneste minus er at man skulle kunne en smule tysk.

KH

Susie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ncd76
Har selv en sele fra Kenjan. Den har jeg været nødt til at levere tilbage til butikken hvor den er købt, da den ikke kunne holde da hun løb og legede og snoren pludselig ikke var længere.

Hende i butikken sagde, at det havde hun aldrig set før og da hun kiggede nærmere på den, sagde hun også at den var syet helt forkert. Den skulle slet ikke se sådan ud som den gjorde.

Men alt i alt er det helt sikkert gode vare de har.

Vi har bare været uheldige at få en mandags-model.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blow06

findes KENJA ikke mere ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ncd76
findes KENJA ikke mere ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...