Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Togchefen

:stoned: Hvorfor spilder jeg heletiden på migselv?

Recommended Posts

Togchefen

Efter jeg er blevet gravid - og især med mave, kan jeg simpelthen ikke holde mit tøj rent :blush:

Jeg spilder simpelthen alt, hvad der ligner mad (dvs dressinger, sovs m.m. på tøjet og det er faktisk ved at være små-pinligt....

Hvorfor gør jeg det? Før jeg blev gravid - med mave især, gjorde jeg det jo ikke....:gruble:

Har I oplevet det?

K

Tc

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
khirsah

Det gør jeg også!

Jeg spilder alt overalt på mig selv, er klodset som bar pokker og har blå mærker overalt fra bordkante, døre, dørhåndtag og karme.. Og så kan jeg ikke altid lige holde balancen, når jeg nu skal.

Jeg tror det er graviditetsbetinget - kroppen ændrer tyngde og kan ikke lige indstille sig på at der sidder nogle kilo på et sted, hvor de ikke plejer. Det bilder jeg i hvert fald glædeligt mig selv ind :genert:

Fumlehoved og spildgrisen khirsah ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Togchefen

Nøjjj det forklarer også alle de blå mærker jeg har *fnis* og alle de flyttede døre :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
khirsah
Nøjjj det forklarer også alle de blå mærker jeg har *fnis* og alle de flyttede døre :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naermest_lykkelig

JA!! Det kom helt enormt meget bag på mig den første gang, jeg var gravid! Denne gang var jeg forberedt på det...men jeg bliver ved med at finde krummer i min kavalér-gang og pletter på maven..o.s.v. :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Togchefen

Ej det er rigtigt - jeg har også krummer i kavaler-gangen... :lol:

Hvorfor er det lige det sker...?*fniser videre*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naermest_lykkelig
Ej det er rigtigt - jeg har også krummer i kavaler-gangen... :lol:

Hvorfor er det lige det sker...?*fniser videre*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
khirsah
JA!! Det kom helt enormt meget bag på mig den første gang, jeg var gravid! Denne gang var jeg forberedt på det...men jeg bliver ved med at finde krummer i min kavalér-gang og pletter på maven..o.s.v. :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Togchefen

:lol::lol: Nej netop - synes det er pinligt efterhånden - og manden synes bare det er morsomt :D

Tc*madsvin*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
khirsah
Det klør helt vildt, når man taber oregano derned :lol::stoned: Og så er det bare ikke charmerende, når man sidder på en restaurant og roder krummer og krydderier op fra "revnen" - altså den nordlige revne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...