Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak.

Recommended Posts

Gæst Bonse
uha altså! Du får lige sådan en her :ae:

Det kan godt være jeg er et godtroende fjols i den retning her men hvis du fortæller din læge, at du stadig tænker på selvmord og du ligefrem er nødt til at ty til alkohol for at klare din dag, så MÅ der være nogen der kan og VIL gøre noget for dig!

Jeg kan slet ikke overskue at du er ladt helt alene. Jeg ved godt at os med psykiske problemer bliver ignoreret og syltet men jeg vil mene, at det her burde få nogen til at vågne op og kigge en ekstra gang!

Har du ikke fortalt til nogen at du føler som du lige har skrevet i dette indlæg?

Fairy og endnu en :ae: fra mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24

Velkommen til alle de nye :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Jeg kan bare ikke lægge min mobningsproblemer bag mig... De sidder så fast, så tror aldrig jeg slipper af med dem. Har svært ved at stole på folk og er så overforsigtig når jeg møder nye mennesker at jeg altid ender med at sige en masse dume ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
funk1up

Hvis nogle af jeg med personligheds forstyrelser bor i kbh. har bispebjerg hospital et dagafsnit der udelukkende behandler disse. Jeg har gået der og haft stor nytte af det, og kæmpe hjælp til at få magten over angsten. De fleste jeg mødte der, har det rigtig meget bedre nu. Så bor i i nærheden af kbh. så prøv at tal med læge. Der er afdeling E6 hvor man er 1-2 timer om dagen, og afdeling E12 der vist er 1-2 gange om ugen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SerenityDelight

Hej alle sammen

Når jeg læser jeres indlæg kan jeg identificere mig med meget af det jeg læser. Er dog ikke klar over om jeg fejler noget. Har gået til psykolog, men er ved at være et år siden og var der kun ca 6 gange. Gav op fordi jeg ik følte at min psykolog tog mig seriøst.

Men min historie er at jeg som 15 årig blev sexuelt misbrugt af min chef. Han var 30. Han voldtog mig ikke. Det handlede om berøring af mig. Han tvang mig bla til at røre ved hans pik.

Efter denne hændelse begyndte jeg at skære i mig selv og blev mere indelukket. Har kun en ven tilbage fra tiden før det skete.

I december 2003 blev jeg udsat for en voldtægt af min x. Det var efter denne hændelse jeg blev henvist til en psykolog.

Har siden jeg var 15 skåret i mig selv. Er 22 nu. Det kommer i perioder. Der kan gå måneder imellem.

Jeg er meget trist og lukker ik folk ind. Jeg har haft kærester. Overfladisk og egentlig bare for at ha en. De fleste har egentlig bare ville ha sex. De blev træt af mig og kaldte mig kold.

Jeg har tit svært ved at stå op om morgene og komme i gang med mine ting. Jeg græder meget. Den mindste modgang og så begynder jeg. Jeg går på 1 semester, men har svært ved at møde op til timerne. Hvis jeg ik forstår mine lektier græder jeg.

Jeg får mine agressioner ud ved bla at skade mig selv, stoppe med at spise, drikke meget til fester. Jeg smadrede også engang mit anlæg med en hammer. Har meget vrede inden i.

Jeg har så mange ting inden i mig og føler ik jeg kan komme ud med det unden at bruge de her forkerte metoder.

Jeg har fået en kæreste og elsker ham meget. For første gang er jeg i et forhold hvor jeg oprigtigt holder af personen. Min kæreste kender ik til mine problemer, men ved at han ville støtte mig hvis han kendte til dem. Jeg lader mit humør gå ud over ham. Han fortjener det ik og det gør ham enormt trist.

Jeg føler mig tom og ved ik hvad jeg skal gøre :trist: .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lala-pigen
Kender jeg godt.... Jeg blev også mobbet meget igennem hele min skolegang, lige indtil 7 hvor jeg kom i "speciel " klasse, for børn der havde det svært..

Det var de lykkeligste år af min skolegang..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SerenityDelight

Tak tosupigen

Kan se at der er mange ting vi har tilfælles. Jeg ville virkelig ønske at jeg ku bli ordentlig glad igen og at jeg ku begynde at være mere positiv. Ville ønske at jeg ku komme igennem tingene. Ville ønske at jeg ik skar i mig selv.

Dumpede til en eksamen i går og det gør bare ik tingene en skid nemmere for nu skal jeg gå om og jeg orker bare ingenting. Min kæreste forstår ik hvordan det kan være så svært at sætte sig ned og læse. Måske ik. Men det er svært for mig!

Ja ville bare lige ud med det :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skumplast
Tak tosupigen

Kan se at der er mange ting vi har tilfælles. Jeg ville virkelig ønske at jeg ku bli ordentlig glad igen og at jeg ku begynde at være mere positiv. Ville ønske at jeg ku komme igennem tingene. Ville ønske at jeg ik skar i mig selv.

Dumpede til en eksamen i går og det gør bare ik tingene en skid nemmere for nu skal jeg gå om og jeg orker bare ingenting. Min kæreste forstår ik hvordan det kan være så svært at sætte sig ned og læse. Måske ik. Men det er svært for mig!

Ja ville bare lige ud med det :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SerenityDelight

Tak for :ae: . Blev jeg glad for. Fik det første smil frem i dag. Trængte jeg til....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SerenityDelight

Tak for :ae: . Blev jeg glad for. Fik det første smil frem i dag. Trængte jeg til....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.