Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak.

Recommended Posts

creaq-
det er bare så hårdt med angst, og være deprimeret, og have lavt selvværd.

kæresten forstår slet ikk hvorfor man har de humør svingninger, og man tør ikke fortælle ham at man har de problemer, for hva hvis han bar synes man er en sindssyg , som man skal holde sig væk fra, ingen kan vide hvad man føler indeni, de tror man er perfekt fordi man ser vildt godt ud :(

:ae:

Får du noget hjælp? Eller har nogle at tale med?

Ang. din kæreste, så har jeg også prøvet at stå i din situation og det er ufatteligt hårdt hele tiden at føle man bare løber panden mod en mur, men en ting er sikkert. Hvis han ikke forstår dig, ikke kan respektere den måde du har det på, så må du prøve så godt du kan at få ham til at forstå det. Og det er ikke altid let. For det første kan det være svært at skulle fortælle hvordan man har det, hvis man ikke har det godt, men det kan også være svært for eks. din kæreste at acceptere at DU har det sådan her. Der findes jo en masse forskellig information omkring angst, depression og lign., har du overvejet at vise ham det?

Jeg havde engang en eks kæreste som også var af den holdning at har man en depression, som jeg har, så skal man bare tage sig sammen, men så så vi en dokumentar omkring det at have depression (det er ved at være nogle år siden, så det var lige da det begyndte at blive kendt at der var noget der hed depression), men det fik ham til at forstå at ens psykiske tilstand ikke altid er noget man selv er med til at kontrollere, ligesom forelskelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
creaq-
Skjult

Hvordan har I andre det i dag? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Drunk_Donkey
:ae:

Får du noget hjælp? Eller har nogle at tale med?

Ang. din kæreste, så har jeg også prøvet at stå i din situation og det er ufatteligt hårdt hele tiden at føle man bare løber panden mod en mur, men en ting er sikkert. Hvis han ikke forstår dig, ikke kan respektere den måde du har det på, så må du prøve så godt du kan at få ham til at forstå det. Og det er ikke altid let. For det første kan det være svært at skulle fortælle hvordan man har det, hvis man ikke har det godt, men det kan også være svært for eks. din kæreste at acceptere at DU har det sådan her. Der findes jo en masse forskellig information omkring angst, depression og lign., har du overvejet at vise ham det?

Jeg havde engang en eks kæreste som også var af den holdning at har man en depression, som jeg har, så skal man bare tage sig sammen, men så så vi en dokumentar omkring det at have depression (det er ved at være nogle år siden, så det var lige da det begyndte at blive kendt at der var noget der hed depression), men det fik ham til at forstå at ens psykiske tilstand ikke altid er noget man selv er med til at kontrollere, ligesom forelskelse :)

Vidste slet ikke at du havde en deprission. Hvordan kunne forholdet holde til at han havde den holdning? eller var det derfor det ikke holdt?

Har slem klaustrofobi og mén efter en angstneurose. Det påvirker jo hverdagen og kæresten forstår det. Mine venner har faktisk også gået ufattelig meget igennem for min skyld :blushing:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
creaq-
Vidste slet ikke at du havde en deprission. Hvordan kunne forholdet holde til at han havde den holdning? eller var det derfor det ikke holdt?

Nej, det var ikke derfor vi stoppede. Vores forhold var meget turbulent fra starten af, så det gjorde ikke rigtig hverken fra eller til, groft sagt. Det var heldigvis i starten af vores forhold vi så den dokumentar, så han fandt hurtigt ud af hvad det var, men han havde svært ved at acceptere det og så gjorde det, det jo ikke bedre at han også selv var/er psykisk syg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xshebax

I gåR nagede min OCD mig, det går bdre i dag dejligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MorTilPrins

Er jeg velkommen her...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82

Prøv at kigge i tråden ved samme navn, del 2. Der skriver vi nu, og jeg er sikker på, at du er meget velkommen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
creaq-
Er jeg velkommen her...?

Det kan du tro! :wave:

Nå, så ikke lige det var den gamle tråd :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.