Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak.

Recommended Posts

Fr.Pingo
Jamen det er helt iorden.

Der er også nogle dage hvor jeg ikke gider snakke med nogen, eller bare ikke orker det.

Det er godt du har fået snakket med lægen :gogo:

Noget du har lyst til at komme nærmere ind på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Ja, for så er der mange der ikke tror på én....og det er nærmest det værste.

Heldigvis har jeg en kæreste der støtter mig så meget han kan - dét er guld værd! Men min øvrige familie finder jeg ikke megen støtte fra, selvom de faktisk alle på den ene eller anden måde selv har været involveret i depression før.

Heldigvis har jeg det ikke så slemt som mange af jer andre, selvom jeg vil mene "mit" er slemt nok. Jeg tager ikke medicin. Jeg har været i det i lidt over et år nu, forårsaget af ekstremt meget psykisk pres, og en masse forfærdelige oplevelser. Det er nok primært depresion jeg lider af, med efterfølgende stress og panikangst. Har været ved lægen én gang, men han gad ikke høre på mig (men sjovt nok ville han gerne udskrive anti-depressiver, til trods for at han sagde jeg intet fejlede). Jeg har nu skiftet læge, og skal op til ham lige så snart min kæreste har tid til at tage med. Jeg tør ikke gå alene denne gang, pga den gamle læge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Ja, folk tror man er doven.....Gid det var så vel havde jeg nær sagt.

Jeg kommer dog ud af sengen. Har min søn som helst ikke skal mærkes for meget af mine "skavanker". Men bare det, at skulle ud af hoveddøren...Ja, det er nærmest umuligt, ikk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Ja, men altså... Jeg ringede til ham og vi snakkede i en fem minutters tid, så det var begrænset hvad vi nåede. Ville bare høre om han synes det var alvorligt. Og det synes han. Han har flere gange spurgt ind til det, men jeg har bare sagt at jeg havde det fint, og det havde jeg også.. Det er først de sidste par måneder det er gået helt galt!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skumplast

Det værste er når jeg pludselig bliver bange for at gå udenfor. Aner ikke hvorfor....men det kommer pludseligt....:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Det værste er når jeg pludselig bliver bange for at gå udenfor. Aner ikke hvorfor....men det kommer pludseligt....:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skumplast
Jo.. Det er tit jeg får angstanfald bare ved tanken om at skulle ud af døren, og møde andre mennesker.. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skumplast
ja det er væmmeligt.. det er også tit at jeg får angst, og ikke aner hvad grunden er..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
uha ja... det med at møde andre, fremmede mennesker er det mest underlige, synes jeg. Jeg har altid været glad for at møde nyde mennesker... men fx i søndags var jeg i biografen...og der gik jeg lidt i panik pga alle de fremmede mennesker der var der.... Underligt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.