Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak.

Recommended Posts

catty24
Hvis ikke det bliver for personligt vil du så dele hvordan du får det når angsten er værst? Jeg ser ting,hører stemmer,mærker ting,råber og skriger...

Og det eneste jeg har fået at vide er at det er min personlighedsforstyrrelse der gør at jeg tackler angsten som jeg gør.. :(

Jeg får 10 mg cipralex og 100 mg seroquel om dagen. Mine Oxapax blev taget fra mig fra den ene dag til den anden (fik op til 60 mg pr. dag) da jeg blev udskrevet... det var og ER hårdt... for jeg har ingen teknikker fået til at klare angstanfaldene.. da jeg var indlagt på psykiatrisk fik jeg en ekstra Oxapax ( for ellers var jeg slet ikke til at komme i kontakt med sagde de... )

Og her sidder jeg så uden ... psykiateren sagde ejg var alt for ung til at lægge min tillid i sådan medicin... men føler mig virkelig på herrens mark.. var jo vant til at få dem kylet i halsen og blive døsig... og rolig..

Bonse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
hej hej :wave:

jeg melder mig under fanerne i denne tråd!

dog er jeg for træt lige nu til at kunne skrive noget intelligent :blush: så jeg venter lige til lidt senere :genert:

knus fra heysa :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fr.Pingo

Jeg vil også være med her.

Catty24: Jeg vil hellere skrive her end msn, da der er dage/perioder hvor jeg simpelthen ikke gider snakke med nogen også vil jeg bare virke som en dum sur kælling. Undskyld... Men vil helst ikke...

Jeg tror jeg har anoreksi. Eller ja. Sært at skrive. Vil helst ikke inddrømme det..

Jeg snakkede med min læge imorges - første gang jeg har fortalt ham bare lidt om det - han sagde det lød til en mild form for anoreksi, så. That's me!!!! Nu skal jeg til samtale med ham næste tirsdag. Han lyder til at tage mig alvorligt. Det er dejligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Jeg vil også være med her.

Catty24: Jeg vil hellere skrive her end msn, da der er dage/perioder hvor jeg simpelthen ikke gider snakke med nogen også vil jeg bare virke som en dum sur kælling. Undskyld... Men vil helst ikke...

Jeg tror jeg har anoreksi. Eller ja. Sært at skrive. Vil helst ikke inddrømme det..

Jeg snakkede med min læge imorges - første gang jeg har fortalt ham bare lidt om det - han sagde det lød til en mild form for anoreksi, så. That's me!!!! Nu skal jeg til samtale med ham næste tirsdag. Han lyder til at tage mig alvorligt. Det er dejligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skumplast

:genert:

Jeg ville meget hellere brække samtlige knogler i kroppen end have det sådan her. Så ville det være en del lettere at "reparere", og folk ville kunne SE at jeg har det skidt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
:genert:

Jeg ville meget hellere brække samtlige knogler i kroppen end have det sådan her. Så ville det være en del lettere at "reparere", og folk ville kunne SE at jeg har det skidt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Jeg vil osse gerne være med her.

Vil ikke lige skrive en masse nu men kort fortalt så har jeg haft depression og angst i omkring fire fem år nu.

Når jeg har det værst føles hele verden så uoverskuelig. Kan dårligt tage mig sammen til de mindste ting. Og det sker desværre lidt for ofte.

Fairy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skumplast
:gogo:

Det er rigtigt. Mange folk har meget svært ved at forstå det de ikke kan "SE", det kan være meget hårdt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skumplast
Velkommen til dig :wave:

Ved godt hvordan du har det :ae:

Min depression kører på 5 år nu, er bare SÅ træt af det. Især de dårlige dage, hvor man ikke engang orker at stå ud af sengen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Godformiddag.

Jeg har selv været hele møllen igennem. Har kæmpet mig gennem depression, panikangst, hypokondri og OCD.

Det lyder meget voldsomt - som det står der på skrift, og det var det også. Men Hypokondri og OCD hænger vist meget sammen.

Depression og panikangsten har jeg kæmpet mig ud af. Lang historie, som jeg ikke lige orker at skrive nu.

Men OCD og hypokondrien vil nok altid være en del af mig.

Da jeg var allerlængst nede, skrev jeg en lang "artikel" om det, som blev trykt inde på depnet.dk.

Den kan læses her. Den beskriver meget godt, hvad man går igennem og de pårørendes reaktioner og forfomme.

http://www.depnet.dk/universe2/others_like_me/strange_being/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.