Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak.

Recommended Posts

catty24

Hejsa.

Igennem en del tråde har jeg set at der er mange andre ligesom mig, der har psykiske problemer, og måske har lyst til en snak. Og nogen at dele erfaringer med.

Eller bare have nogen og snakke med der er i samme situation.

Sidder du og har det sådan, skal du være velkommen til at skrive i denne tråd

EDIT!

Efter et par uheldige sammenstød i tråden bedes I venligst læse dette inden i deltager i tråden, på forhånd tak.

Det er forbudt at skrive til folk her i tråden at de skal tage sig sammen og at de er hypokondere, samfundsnassere osv. for det er det SIDSTE vi har brug for at høre, hvis du bare har galde du skal ud med, så bedes du gøre det et andet sted.

Tråden her er ikke er et læge-leksikon, så har man spørgsmål kan man lave en google-søgning, journalister og opgaveskribenter kan rende og hoppe

Venligst Catty :deer:

LINK TIL TRÅD NR.2

http://debat.jubii.dk/showthread.php?p=9284057#post9284057

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Skjult
:danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Memue

Kunne du afgrænse nærmere hvilke psykiske problemer du snakker om /lider af?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24

Panikangst

Depression.

Borderline

Osv. osv

Men det behøver jo ikke nødvendigvis være det som folk lider af, dem som har brug/lyst til at snakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
camilla-girl

Jeg har nok mest af alt bare brug for en at rase ud på.

Jeg kæmper en lang og hård kamp med at få nogen til at lytte til mig, og tage mig seriøst.

Men nej, det kan åbenbart ikke lade sig gøre :trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Bonse
Jeg har nok mest af alt bare brug for en at rase ud på.

Jeg kæmper en lang og hård kamp med at få nogen til at lytte til mig, og tage mig seriøst.

Men nej, det kan åbenbart ikke lade sig gøre :trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
funk1up

Ja det er jo frustrende at have psykiske problemer. Jeg lider selv af så voldsom angst at jeg bliver psykotisk når angsten er værst, samt depressioner. Jeg får heldigvis god behandling. Men hvor er det dog svært at forklare familie og venner hvad der sker med en. Jeg er så træt af at høre at jeg bare skal tage mig sammen. Jeg gør jo hvad jeg kan. Er der nogen af jer der får medicin?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
catty24
Ja det er jo frustrende at have psykiske problemer. Jeg lider selv af så voldsom angst at jeg bliver psykotisk når angsten er værst, samt depressioner. Jeg får heldigvis god behandling. Men hvor er det dog svært at forklare familie og venner hvad der sker med en. Jeg er så træt af at høre at jeg bare skal tage mig sammen. Jeg gør jo hvad jeg kan. Er der nogen af jer der får medicin?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heysamaysa

hej hej :wave:

jeg melder mig under fanerne i denne tråd!

dog er jeg for træt lige nu til at kunne skrive noget intelligent :blush: så jeg venter lige til lidt senere :genert:

knus fra heysa :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Bonse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.