Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

MissKitty_no1

Præsenter dig selv!

Recommended Posts

CosmoGirl79

Håber da at du vil overveje det. Jeg synes at det giver en ny demension til spillet. Det var bla en af grundene til at jeg skiftede fra Eq til wow.

Kat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Djanin

Vil osse bare lige sige, at hvis jeg skulle starte helt forfra, så ville jeg også vælge en PVP-server. Mest af alt fordi der på Runetotem altid er ret lang kø til BG´s :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SleepyGirl84
Spiller i som Horde ? synes det er svært at se hvilke racer i er :) ellers er det bare fordi jeg er newbie til det :P

Forresten hvorfor PVP? er det sjovere end det "normale"? for kæresten og jeg overvejer at prøve det, når jeg engang kan komme ind på min account :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
a.d.i.d.a.s.

Helt klart pvp selv om det kan være hårdt at lvl op. Det som er godt eller jeg syns er godt ved en pvp server er at man ved aldrig hvad der venter en om 10 min. Jeg spiller med en Undead warrior ( horde siden ) og jeg spiller med sleepy hun har en præst og uha vi kan banke nogle når vi er sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Djanin
Man bliver træt af pvp-servere i længden... Det er bittert, at man bliver ganket i længere tid ad gangen - eller når man ikke kan komme i MC fordi der er en gankerguild eller to, der bare venter på at der er raids på vej...

Men jeg tror nu ikke, at jeg ville skifte til en normal server, hvis jeg skulle.

På min server er der også kø til BGs - jeg ved, at alliancen har lang kø, her på hordesiden er det normalt ikke så slemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CosmoGirl79

Så kom kæresten og jeg igang langt om længe...han har en undead warrior og jeg en undead warlock og vi er begge nået til lvl 5 wehuuu :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CosmoGirl79

Er der forøvrigt nogle af jer, der har allakhazam-profiler?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CosmoGirl79
Hvilken server spiller I så på? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CosmoGirl79
Man kan uploade en profil af sin char på http://wow.allakhazam.com/

Det bruges ofte til når man søger om at komme med i en guild - folk kan der se ens udstyr, en talentbuild og ens skills. Det er ret smart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CosmoGirl79
Jeg er på magtheridon (en server, der blev lavet i forbindelse med character transfers... jeg kommer oprindeligt fra shadowmoon).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...