Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Tine

Støttetråd... Celleforandringer/keglesnit/Og lign.

Recommended Posts

Tine

Sidste år (og vist også forrige år) på denne tid, var der en tråd om celleforandringer, der nærmest gik hen og blev en støttetråd, for alle der skulle igennem det. Enten nogen der skulle til den første undersøgelse eller nogen der havde spørgsmål fordi de skulle igennem deres første keglesnit.

Jeg tænkte på, at alle os der er gået igennem det, og stadig gør, måske igen i år, har brug for sådan en tråd, hvor vi kan skrive tanker og facts ned. Hvor "nye" kan få de svar på spørgsmål, vi selv sloges med.

Og hvor vi selvfølgelig kan aflaste tankerne og støtte hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tine

For mit eget vedkommende, er året ved at slutte. Og det betyder jeg skal bestille tid....igen....

Således starter det helt nye år igen med nervøsitet.

Allerede nu kan jeg mærke, at de tanker der kredser så voldsomt om en, i venteperioden, dukker op...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Biteme06

venter på svar ang celleforandringer.. havde det for 6 mrd siden og nu venter jeg på de nye svar puha synes de 4 uger er meget lange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmetrold24

Faster-Tine:

Jeg må lige spørge dig om noget,som ikke vedrører tråden...

Hvilken skrifttype brugte du til at skrive dit første indlæg? :blushing:

Jeg har ledt og ledt i mit tekstbehandlingsprogram,men synes ikke,at jeg kan finde den... :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Biteme06
Faster-Tine:

Jeg har ledt og ledt i mit tekstbehandlingsprogram,men synes ikke,at jeg kan finde den... :genert:

tror hun bruger Comic Sans MS men er ikke sikker ss

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmetrold24
tror hun bruger Comic Sans MS men er ikke sikker ss

Det ligner den meget godt efter,at jeg fjernede den fede tekst og satte den til normal... :fløjt:

Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tine
venter på svar ang celleforandringer.. havde det for 6 mrd siden og nu venter jeg på de nye svar puha synes de 4 uger er meget lange

Det er så første gang du får konstateret forandringer? Og denne gang, skal de se om de er gået i sig selv?

Eller var du også igennem nogle af de andre prøver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tine
Faster-Tine:

En anden gang. Prøv PB ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tine
Faster Tine... Jeg har netop oprettet en tråd i Sundhed om celleforandringer. Jeg har netop fået det konstateret og skal en tur på sygehuset og have taget prøver (blev ringet op af min læge i går). Alt muligt går jo igennem éns hoved - også selv om vi alle sammen godt ved at det meget vel kan være helt harmløst, og at selv det u-harmløse kan der gøres noget ved. Angsten og tristheden kommer jo stadig.

Det ville være rigtig rigtig dejligt at høre om andres erfaringer - så et stort klap fra mig til dit initiativ her.

Jeg er også glad for andre skriver her. Som skrevet tidligere, var der en tråd, med spørgsmål til emnet, der udviklede sig til en støttetråd, og det syntes jeg var rart. Dér skrev vi om hvornår vi skulle til hvad, og hvilke tanker man sloges med.

Gider du evt smide et link til din tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
carinus1

Jeg havde det for ca 5 år siden og fik foretaget en kegleoperation. Og jo man er mega nervøs første gang man får foretaget en smear ( skrab - GU) men det er uhyre sjældent at det kommer igen har jeg fået afvide af flere forskellige læger!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...