Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kasper0204

- The Movies -

Recommended Posts

Kasper0204

Heey!

Er der andre der glæder sig til i morgen hvor "The Movies" kommer? :)

Spillet hvor man skal lave sine egne film. Man har en skriver, skuespillere, direktør og hvad der ellers hører til et filmhold. Man skal så træne ens skuespillere og gøre dem bedre, så ens film kan blive RIGTIG kendte på grund af de kendte skuespillere og deres præsentationer.

Hjemmesiden: http://www.lionhead.com/themovies/index.html

Og her er "The Movies Online" Hvor alle kan uploade deres hjemmelavede film: http://movies.lionhead.com/

Men jeg glæder mig i hvert fald :D Jeg skal HELT sikkert ha det i morgen, og skal ha lavet nogle gyserfilm ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
s_ped

Næææ jeg glæder mig ik specielt.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hejmig1

hvad koster det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dr. Doofenshmirtz

heller ike lige noget for mig....med mindre det var porofilm ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Tror at det måske vil være sjovt de første par timer, men ellers tror jeg ikke at det vil være noget.

Jeg skal hvertfald lige se en demo af det først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kasper0204

Jeg har købt det... Og fuck det er sjovt :) Jeg spillede det næsten hele dagen i går, og det er ikke abre et spil man prøver i nogle timer, og derrfter ligger på hylden... Spillet tager MEGET lang tid... Af al den tid jeg spillede i går har jeg næsten ikke fundet ud af hvordan man laver film endnu, men alligevel har jeg lært og oplevet meget - og det er sgu godt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anonym546

Er også tæt på at købe det, har du købt det i DK eller over nettet? Vil nemlig gerne spare det halve som man næsten kan ved at købe det på play.com, men hvis det er på dansk det man køber i en butik herhjemme vil jeg have det?

Altså alt i alt, findes det på dansk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kasper0204
Er også tæt på at købe det, har du købt det i DK eller over nettet? Vil nemlig gerne spare det halve som man næsten kan ved at købe det på play.com, men hvis det er på dansk det man køber i en butik herhjemme vil jeg have det?

Altså alt i alt, findes det på dansk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anonym546
Altså det er købt i EBGames her i Danmark ;) Men selve spillet, coveret eller manualen er ikke på dansk men engelsk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hejmig1

hvad sprog kan spillet fås på.

Jeg mener kan det fås på dansk eller er det kun svensk og engelsk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...