Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Excentrica

Tip til andre arbejdsløse

Recommended Posts

NowaDude

Hej med jer. Jeg er også ledig for tiden og kæmper med at finde job. I går fandt jeg på at lave en Facebook side hvor folk kan smide jobopslag ind, samt tips om firmaer som ansætter... De fleste bruger jo deres netværk til at finde job, så visionen er at hjælpe hinanden, hvis man finder et opslag somewhere som man ikke selv har brug for... :) Det kan være et opslag som hænger på en lygtepæl, eller andre jobmuligheder som de online jobagenter ikke ser...

Hjælp os med med at hjælpe hinanden, det er jo gratis at synes godt om... ;) Måske dukker der et gratis opslag op som DU kan bruge... Jo flere der har antennerne ude, jo bedre kan vi skaffe jobs til alle...

www.facebook.dk/thejobfalcon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Telefonbog

Her er et tip... find jer et arbejde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Filipai
Her er et tip... find jer et arbejde?

Her er et tip, skrid af H til... Narrøv..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Jeg ved ikke om det er i orden at jeg skriver dette opslag. Det er ikke min mening at reklamere. For siden er aldeles non-profit

Men jeg har oprettet en ny job portal på Facebook. Jeg håber i vil "synes godt om" for vi vil gerne formidle en masse jobs

Job-pilots.dk hedder siden :)

Undskyld hvis ikke jeg må lave dette indlæg. Så bare slet det igen :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jungletiger

Jeg ved ikke om det er i orden at jeg skriver dette opslag. Det er ikke min mening at reklamere. For siden er aldeles non-profit

Men jeg har oprettet en ny job portal på Facebook. Jeg håber i vil "synes godt om" for vi vil gerne formidle en masse jobs

Job-pilots.dk hedder siden :)

Undskyld hvis ikke jeg må lave dette indlæg. Så bare slet det igen :genert:

Så er den liked :)

Det kan jo ske mit næste job dukker op der :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Så er den liked :)

Det kan jo ske mit næste job dukker op der :D

Det er det jeg håber på i hvert fald. Det kunne være fedt, hvis siden på sigt kunne konkurrere med de "store"

Planen er også - hvis det bliver en succes. At der kommer en hjemmeside portal osv. Domænerne er allerede parkeret :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jungletiger

Det er det jeg håber på i hvert fald. Det kunne være fedt, hvis siden på sigt kunne konkurrere med de "store"

Planen er også - hvis det bliver en succes. At der kommer en hjemmeside portal osv. Domænerne er allerede parkeret :D

Krydser fingrer for at det bliver en succes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Etaknespej

Grundtvig i nykøbing f søgere pakkere er kommet ind fra dag til dag . Good luck

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tusindben

Hvilke portaler bruger i? Jeg har altid brugt jobindex, men kan ikke rigtig gennemskue hvad der er godt. Søger primært praktiske jobs som lager, butik, hotel, køkken, mm. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites