Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst Bonse

God restaurant i Århus (krydspostet)

Recommended Posts

tingla

Det grønne hjørne er godt og rimelig pris

Italia super lækkert og igen fin pris

Le Coq er SÅ lækkert men for dyrt til os desværre(har kun været der en gang men MUMS hvor var det godt)

Og så kan jeg godt li at gå på Mackies.....

Tingla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru.V.

Hejsa Bonnie,

Håber du har fået nok inspiration til "gode restauranter" i Ååååårhus?! Ellers får du lige et par steder, jeg syn´s tilhører kategorien "gode restauranter"! ;)

Jeg kan lige fortælle, at den bedste THAI-mad, får du hos "WHITE Elephant" (og altså ikke "Blue Elephant", som sjo skrev - ret vigtigt!) ligger på Klostergade! Den er riiiiigtig god - måske lidt dyr ift. størrelsen på retterne - men god...dét er den! Og så er der en ret god stemning! Prøv at se, om du kan få plads ved et af de 2 borde på "balkonen" - oppe af trappen! Det er helt vildt hyyyyggeligt og min favoritplads!

I øvrigt er "Thai Mekong" på Vesterbrogade 36 også udmærket! De laver god mad til en noget billigere pris end hos "White Elephant"! Men du skal måske vente til det bliver lidt varmere, for der var ret koldt, da jeg besøgte den sidste vinter! 8:

God fornøjelse!

mvh

Frk.V. *vil også snart på White Elephant igen*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sjo
Citat fra Frk.V.

Hejsa Bonnie,

Håber du har fået nok inspiration til "gode restauranter" i Ååååårhus?! Ellers får du lige et par steder, jeg syn´s tilhører kategorien "gode restauranter"! ;)

Jeg kan lige fortælle, at den bedste THAI-mad, får du hos "WHITE Elephant" (og altså ikke "Blue Elephant", som sjo skrev - ret vigtigt!) ligger på Klostergade! Den er riiiiigtig god - måske lidt dyr ift. størrelsen på retterne - men god...dét er den! Og så er der en ret god stemning! Prøv at se, om du kan få plads ved et af de 2 borde på "balkonen" - oppe af trappen! Det er helt vildt hyyyyggeligt og min favoritplads!

I øvrigt er "Thai Mekong" på Vesterbrogade 36 også udmærket! De laver god mad til en noget billigere pris end hos "White Elephant"! Men du skal måske vente til det bliver lidt varmere, for der var ret koldt, da jeg besøgte den sidste vinter! 8:

God fornøjelse!

mvh

Frk.V. *vil også snart på White Elephant igen*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru.V.
Citat fra sjo

Åh Undskyld Bonnie - jeg håber at I alligevel kan finde restauranten i MYLDERET af thairestauranter i latinerkvarteret... :rulle:

I øvrigt er Thai Mekong på Vesterbrogade lukket, men måske har deres søsterrestaurant åbent endnu? Den ligger næsten ude ved Nørreport...

Sjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sjo
Citat fra Frk.V.

Men tak for oplysningen om Thai Mekong. Er i øvrigt ret sikker på at Mekong ikke er thai men vietnamesisk, men det er jo også blot en petitesse! :rulle: selv!

mvh

Frk.V.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru.V.
Citat fra sjo

Restaurant Thai Mekong Tlf 86 13 16 37

Vesterbrogade 36

8000 Århus C

Det er de oplysninger, der kommer frem, når man søger på din adresse... så JA! Den HEDDER Thai Mekong... :rulle:

Sjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Bonse

Så så ladies... det er jo bare en tråd om spisesteder...ikke til at skændes i !!! ;);)

Knus Bonnie*som endte med at tage på Bones-kærestens valg...*

**Og tjeneren glemte at sætte 2xsalatbar & 2x isbar på regningen **:D:sarkasme:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru.V.

Hej Bonnie,

Ja, tak...godt du fandt ud af det alligevel! :D Der er jo mange muligheder i Århus! Og jeg ville såmænd ikke skændes med fru sjo, men ville egentlig bare pointere, hvad jeg rent faktisk havde skrevet i tråden! Og så syn´s jeg bare, det var vigtigt med restaurantens rigtige navn (White Elephant) - kunne jo være man ville finde tlf. på krak.dk eller "de gule sider"....

Hun kunne da bare svare ordentligt og ikke på den der suuuure måde! *tsk tsk*

mvh

Frk.V.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru.V.

Hey sjooooo....og andre! :)

Har lige fundet ud af, at THAI MEKONG på Vesterbrogade ikke har lukket! Det var da for fedt! :gogo: Så ved du det! Det kan være, du har været forbi på et tidspunkt de havde lukket eller...?

Nå, men bare til en oplysning!

mvh

Frk.V. *glad for at restauranten alligevel ikke er lukket* :)

p.s. Et anmelderteam hos JP var der i hvert fald for nylig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.