Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Lady-2005

Sød killing

Recommended Posts

Lady-2005
Vil du helst isoleres eller prygles? ;)

Jeg siger ikke det er ideelt, men kan hun ikke forhindre ham i at kommet hen til katten, kan man jo give den dét rum, når hun ikke kan holde øje med ham...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tine
OK - hvis det kun er for en kort stund, til en ny ejer er fundet, kan jeg sagtens følge dig. Jeg troede, at du mente at den skulle være dér i stedet for at give den et nyt hjem.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lady-2005
Nej du quotede i hvert fald noget andet.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tine
Hallo, hun får sku ikke prygl, og prøv du lige at finde ud af hvordan det er at have børn før du begynder på at jeg ikke kan holde øje med min søn, der skal laves mad, gøres rent, ryddes op, vaskes op, vaske tøj, lægge tøj sammen osv. og jeg kan sku da ikke bære min søn på snart 3 år hele tiden for at han ikke kommer til katten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tine
Hej.

Da jeg følte mig ensom om dagen gik jeg hen og fik en killing, jeg er rigtig glad for hende, men min søn er ond mod hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skrumpen.Skrumpen
Hallo, hun får sku ikke prygl, og prøv du lige at finde ud af hvordan det er at have børn før du begynder på at jeg ikke kan holde øje med min søn, der skal laves mad, gøres rent, ryddes op, vaskes op, vaske tøj, lægge tøj sammen osv. og jeg kan sku da ikke bære min søn på snart 3 år hele tiden for at han ikke kommer til katten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tine
Nej, det gjorde jeg ikke, nu kan jeg godt selv finde ud af hvad jeg svarer på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lady-2005
;) Nu kender du så tydeligvis intet til mit hjem....Så "hallo selv".....man må tage det ansvar der følger.... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skrumpen.Skrumpen
Nej, det gjorde jeg ikke, nu kan jeg godt selv finde ud af hvad jeg svarer på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lady-2005
Du siger selv han er ond mod hende......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...