Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

The_Alley_Cat

World of Warcraft.

Recommended Posts

a.d.i.d.a.s.

7½ *suk* hvor meget Blåt samt Epic ting fik du så? hvis intet hvad er det så værd at spilde 7½ time på MC.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat

Jeg kunne også sagtens "spilde" langt tid på sådanne steder og missioner I CoH og jeg er ret sikker på at dt vil jeg også komme tii WoW.

Jeg har fundet den perfekte guild til mig.

Det er ren RP man er IC I guild chatten og der diskuteres IKKE missioner/Raids osv.

Deres krav er at man er aktiv og at man deltager I rollespillet så kan man for deres skyld være level 1 for evigt :klap:

Naturligvis laver de missioner osv sammen, det bliver bare planlagt og udført anderledes end ikke-RP og det syntes jeg jo selvsagt er fedt.

Jeg har ikke fået spillet ret meget I weekenden så jeg ligger stadig og vipper mod level 20. Har noget sygdom der kke rigtig vil slippe og jeg sover og sover men den eneste jeg opnår er at blive mere træt :rulle:

Men jeg vil I hvert fald logge på nu og få lavet nogle missioner.

Hvor mange bør man forresten være til en dungeon?

//Cat - der ligger inde med 3 af slagsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
En dungeon er bare en almindelig instans - hvor det anbefales at man er en fuld gruppe på 5. Senere vil du kunne lave grupper på 5, 8 (classraids), 15, 20, 40.

Sørg for at få alle quests til de instanser - de er røvirriterende at skulle ind i igen.

Hvordan klares quests osv. på ikke-RP måden?

Og hvad betyder IC?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
Hvorfor laver I jeres egne historier, når der rent faktisk er en historielinie i WoW?

Hvad mener du med en LFG mission? Og hvad mener du med at "tilmelde sig den og så vente på at der kommer et hold"?

Normalt finder man de forskellige quests til en bestemt instans, og så samler man en gruppe, der så klarer instansen. Bedst er det at vælge nogle fra guilden, da der normalt er en "no leaving"-politik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
LFG-kanalen er da bare en kanal, hvori man skriver LFG (looking for group) eller LFM (looking for more) til en særlig instans eller quest, ikk? Ikke noget særligt i det - eller er det kun hos os ikke-rp'er, der har det sådan?

Kan det passe, at det sted, hvor du tilmelder dig instanser, kaldes en meeting stone? Eller er det også kun her, vi har det?

Og kalder I det missioner hos jer? Hos os (ikke-rp'ere) kalder vi det udelukkende quests..

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat

AhA!

Jeg har luret dem har jeg (LÆS: Jeg lukkede øjene op og læste hvad Innkeeperen sagde i Darkshore)

"Dungeons....bla bla bla....Choosing this will put you in a que, a meetingstone que"

Så jo det er en meetingstone, bare hos en innkeeper :stoned:

Nu må jeg hellere flytte mine blinde øjne i seng.

//Cat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
Jeg må indrømme, at jeg aldrig har forsøgt mig med meeting stones - jeg foretrækker klart at spille med folk, jeg kender - dels fordi jeg synes det er mest hyggeligt, men også fordi det er federe at vide, at folk ikke bare skrider, når de er færdige med deres egne quests/har ninjaet et item/ikke gider mere...

Var du forøvrigt med i fiskekonkurrencen i weekenden? Den var nu egentlig meget sjov - desværre vandt jeg ikke..

Nå, jeg må vel også hellere daffe i seng, kæresten farmer DM:N med et par guildies - jeg overvejer at leave guilden til fordel for en anden... what to do, what to do...

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
Fiskekonkurrencen var i Booty Bay og i områden omkring - det handlede om at fange 40 fisk og aflevere dem som den første. Jeg ved ikke hvad præmien var, desværre.

Der var tre andre (sjældne) fisk, som man skulle samle 20 af, og der ville man også få en præmie for at aflevere dem.

Det var faktisk ganske sjovt :)

Spiller du og kæresten ikke sammen? - altså, følges ad osv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kenneth1928

AAARGGGHHH!!!

Jeg er led og ked af at støde ind i banner som vil fortælle mig præcis hvordan jeg kan tjene 20-50 G i timen!!

Jeg har ikke selv tænkt så meget over det, men har nu en lvl 41 warlock som mangler en hest..

Er de rnogen her som ved lidt om at tjene nogle nemme penge, jeg gider ikke ofre real $ for oplysningen, så jeg tænkte om ikke der va nogle som har et fif herinde ?

.... please!! :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat

Jeg hat tjent penge på gathering professions.

Inde på www.wow-europe.com/en ligger der mange tråde om hvor man skal "farme penge" på en bestemt level så jeg ville kigge derinde ;)

BooBoo...

Min kæreste spiller også warlock når han spiller "alene" ellers er han warrior (Elf og Gnome).

I de fleste andre MMORPG's vi har spillet plejer han at være support, healer, buffer, mob controller. Så det er cool at se ham dele tæsk ud :) Det er han ret god til.

Vil se nærmere på de fisk på et tidspunkt tror jeg.

//Cat - Burde forberede sig til andre ting :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...