Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

The_Alley_Cat

World of Warcraft.

Recommended Posts

a.d.i.d.a.s.
:gogo:

Spiller du stadigvæk? Jeg spiller på Europe...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76
Spiller det ikke mere, syns det blev lidt for kedeligt og out of date :-) Ny er det WOW der rykker mest. Mangler bare lige den RP PVP server så kan man genskabe lidt hygge om sin figur igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wozicasamoll

Hej

Jeg spiller hovedsageligt på Shattered Hand med min 44 Undead Warlock. Startede med at spille på Argent Down, hvor jeg fik opbygget en lvl 34 Human Warlock. Derefter har jeg efterhånden prøvet alle classne undtagen Paladin, da jeg høre det er en lam class. Men hvad ved jeg :) Jeg holder mig til Warlock.. WARLOCK FTW!!

Andre der spiller på Shattered Hand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat

Jeg har lige startet en Paladin. (Dwarf)

Havde kræset om denne class længe da jeg var enormt træt af at møde rouges allevegne.

Da jeg stiftede bekendtskab med census+ og scannede min server slettede jeg alle mine characters efter at have efterladt alle deres ting hos min kæreste.

Grunden til at folk klager over paladins er bl.a

- De har ikke ranged attack

- De har ikke AoE attack

- Deres heal ER secondary til prist (Syntes det giver sig selv)

- De har ikke taunt (JO det har, ved lvl 16. Har ikke prøvet den endnu så ved ikke hvor effektiv den er)

- De er den class hvor man siger. "Sæt den til at angribe og gå ud og lav kaffe" (Passer heller ikke da man skal overvåge deres seals og aura.)

De fleste jeg kender der klager over paladinen er PvP spillere og undead, de af jer der begår jer på EU forummet kan kigge ind i Paladin forummet og se et hav af tråde med klager over at de ikke kan slå dem ihjel. Det kan man sagtens, hvis man ved hvordan.

Paladins er meget frudsigelige i deres måde at spilles på.

Men igen de samme klager kan findes over de fleste classes.

Som jeg ser det er det et spørgsmål om hvordan man ønsker at spille og ja de fleste ønsker at have mere indflydelse på den skade de giver som fx. rougens combopoints.

Sidst men ikke mindst prøver mange paladins at blive priests ved at fyre alle deres tallent points i heal. For min part syntes jeg det er tåbeligt. Paladins er secondary class i en gruppe. For mig virker det mere logisk at de kan øge deres armor og derefter helas/holy.

Men, det er op til den enkelte hvordan de vil spille deres class.

//Cat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
Af ren nysgerrighed: Hvad er census+ og hvordan scannede du din server? Og hvorfor slettede du alle dine chars?

Og så om paladinen: Jeg har spillet den lidt, og jeg synes den er kedelig. Nok mest fordi jeg bedst kan lide at være damagedealer. Jeg gider ikke at lege healende warrior... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
Tak for forklaringen. Det lyder faktisk som et ret interessant addon. Det kunne da godt tænkes, at jeg lige skulle overveje at smide det på.

15 lvls - det er da en enkelt aftens spil, hvis man da quester hele tiden. ;)

Hvilken server spiller du så på nu? Og hvordan er fordelingen af horde og alliance der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat

Installation af Census Plus.

Download på denne side

http://www.warcraftrealms.com/censusplus.php

Det er IKKE en ulovlig adon den er godkendt af blizzard.

- Download filen og pak den ud fx på skrivebordet

- Højre klik på wow ikonet og derefter på find placering. En mappe dukker op.

- Find mappen Interface i wow mappen

- Opret mappen AddOns

- Kopier fra den downloadede mappe...Mappen CensusPlus og læg den ind i mappen AddOns.

log ind i spillet.

For at bruge C+ skriver man /Census+ I chat vinduet for at åbne vinduet.

- Take scanner serveren

- Purge sletter sidste scanning

- Minemize gør vinduet lille så man kan spille imens der scannes. Læg dog mærke til at der kommer en masse info i chatten så alm chat forsvinder hurtigere.

Hvis det ikke virker.

Jeg har ikke oplevet det, men C+ kan måske være slået fra. for at fikse dette skal du klikken på knappen Addons I det vindue (Inde i spillet) hvor dine characters er. Den er i venstre hjørne.

Herefter skal du krydse fluebenet af for at det virker.

Håber det virker.

//Cat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
Ah, det der kender jeg jo godt - altså, jeg har kigget på hjemmesiden, men har aldrig prøvet add-on'et.

Og bare vent, få højere skill i fishing og sælg stonescale eel/oil til omkring 15g pr stack. Det er hurtige penge :P

Hvilket minder mig om, at jeg skal have fisket lidt mere, skal i MC i weekenden og skal sandsynligvis forsyne alle med fisk (nogle giver staminaforøgelse, andre giver spirit - og nogle giver health og mana over tid).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kesha

Alley...

Dejligt med nogen flere på Argent Dawn, selvom den godt nok er fyldt, og crasher for tit på det grundlag.. Anyway..

Jeg har selv en lvl 40 druid, så du kan jo kontakte mig derinde hvis du har brug for noget hjælp :) Kig efter "Malau"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
Gratz :) Hvilke professions har du valgt?

Har lige været i Molten Core en tur - fik to bosses ned (kom ind lidt sent, fordi en anden mage blev disconnected og aldrig kom tilbage) - og vi stoppede så for et kvarter siden efter 3 wipes ved MajorDomo. Den er ond...

Nå, men i morgen tager vi den forhåbentlig - og der må Eye of Divinity godt droppe til min kæreste. For så bliver han en lille glad mand.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...