Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

The_Alley_Cat

World of Warcraft.

Recommended Posts

tulkat
Det får routeren til at genstarte; kig på Technical Forums, vi er mange der har det problem - og ingen har fundet en løsning der virker for alle endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
M8tten
Jeg lavede den. Var heldig at de sidste sider jeg manglede var på AH :) Men nøj en dyr buy-out pris de havde :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kenneth1928
Jeg har 2 characteres over lvl 45 nu, og da jeg tog den Q gik jeg ikke direkte efter at tage den, jeg tog den i forbindelse med andre Q´s i Strangetorn, og alle beast´s og humanoids dernede dropper de sider, så den ende med jeg har ihvertfald 2 af hver til sidst, jeg har ikke haft probleme med den Q, og har aldrig skulle købe mig il den, tror bare ikke man skal gå direkte efter den, men tage den lidt af gangen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
M8tten
Måske? MEN JEG ER STEGET 6 LVL IMENS JEG BARE HAR GÅET OG HYGGET MIG I STRANGLEHORN!! grrrr :evil:

Jeg har over 10 sider af hver af dem jeg har !!! :shock:

Lorte Q !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjuske78

Et sprøgsmål dem der er Hords

Hvor fedt, sjovt eller hvad får I ud af at rende rundt at slå os andre ihjel. Helt fint når I er på nogenlunde samme level som os andre, men når I bare skal prikke til en en gang og ikke mere hvad en i sa.. får I så ud af det.....Jeg spørger bare i ren interesse.

Jeg kan Ikke helt se det fede i det. Men hvis I kan forklare mig det så kan det være at jeg kan forstå det.Hvis der er nogen af je der gør det naturligvis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SleepyGirl84
Prøv bare at spørge alliancen om det samme.

På en pvp-server må man forvente, at det sker - og selvom det er irriterende, tja, så må man leve med det.

Jeg synes også, at det er irriterende - og jeg slår ikke lowbies ihjel - kun, når de angriber mig først.

Bliver man ligefrem corpsecampet, så må man enten finde sig i det - eller tage en pause fra spillet, indtil modspilleren er smuttet fra området igen.

Men det er ikke kun Horde, der er onde - alliancen er mindst lige så latterlige på det punkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjuske78
Prøv bare at spørge alliancen om det samme.

På en pvp-server må man forvente, at det sker - og selvom det er irriterende, tja, så må man leve med det.

Jeg synes også, at det er irriterende - og jeg slår ikke lowbies ihjel - kun, når de angriber mig først.

Bliver man ligefrem corpsecampet, så må man enten finde sig i det - eller tage en pause fra spillet, indtil modspilleren er smuttet fra området igen.

Men det er ikke kun Horde, der er onde - alliancen er mindst lige så latterlige på det punkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjuske78
Enig. Lige i det her tilfælde er horde og alliance lige gode om det. Ellers så vælg en Pve server pjuske78 for så slipper du for det :)

/Sleepy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjuske78
Hvad spiller du, og hvilket level er du nået? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissZeniah

Igen fra Kærestens profil (dovenskaben længe leve)

Jeg har en lvl 54 Human Warrior på Burning Blades og en lvl 60 Dwarf Hunter på Sunstrider.

En million alts fra begge fractions....

Primær er dog Hunteren..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...