Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

The_Alley_Cat

World of Warcraft.

Recommended Posts

Atlantica_1

Maelstrom er en pvp server ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SleepyGirl84

Jeg spiller på Ravencrest som er en PVP server. Dog ikke RP. Jeg har en figur på en RP PVP server, men jeg har slet ikke tid nok til at gå op i RP

/Sleepy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kenneth1928

Er der andre end mig der får grå hår i hoved over Q *green hills of Strangelhorn* :shock:

Jeg har slagtet mig vej gennem lvl 40-46, for at samle alle siderne! Og jeg har været i AH flere gange, men de har aldrig mine sider! :evil:

Super træt af den 'Q'

.. øhh ! er der nogle herinde som har gennemført Q´en? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tyfo

Jeg spiller på The Venture Co. (RPPVP) med min Undead Priest lvl 10. (spillet er nykøbt. ;))

Dog kan jeg ikke spille mere da jeg heletiden bliver disconnected, jeg har været i dialog med flere techmennesker, men ingen ved noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Peaches
Er der andre end mig der får grå hår i hoved over Q *green hills of Strangelhorn* :shock:

Jeg har slagtet mig vej gennem lvl 40-46, for at samle alle siderne! Og jeg har været i AH flere gange, men de har aldrig mine sider! :evil:

Super træt af den 'Q'

.. øhh ! er der nogle herinde som har gennemført Q´en? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tyfo
En ustabil forbindelse, måske. Sandsynligvis din egen udbyders.

Det er ihvertfald næppe serverne, der er noget galt med.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tulkat
Problemet er nemlig at det ER servernerne eller spillet der er noget galt med, mange mennesker har præcis det samme problem - spillet foresager at internet-forbindelsen genstarter sig selv.

Hvordan ved jeg det? Jo, det min far arbejder med kræver at han har forbindelse heletiden; bare et milisekunds "hop" gør at det hele lukker ned. Det er aldrig sket før jeg begyndte at spille WoW, og vi har været tre mand i SWG (som er et mere hardware- og net-krævende onlinespil).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tyfo
Og lige præcis hvordan kan et spil "genstarte" din opkobling? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kenneth1928
Det får routeren til at genstarte; kig på Technical Forums, vi er mange der har det problem - og ingen har fundet en løsning der virker for alle endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deadmeat

Det eneste problem jeg har er min egen computers mangel på ram... nogle gange, ikke altid, men nogle gange hvis går tilbage til window (altså uden at lukke spillet ned) så crasher det hele, og så kan jeg lige så godt genstarte. Men jeg ved trods alt hvad problemet er... det er bare kedeligt engang imellem, nå man lige står med en besværlig quest og så liiige vil bruge thottbot.. og så lortet går neden om og hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...