Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

The_Alley_Cat

World of Warcraft.

Recommended Posts

The_Alley_Cat

Hey til alle jer der spiller WoW :wave2:

Jeg er ret nysgerig omkring hvor mange af jer der spiller spillet og hvor i mon spiller henne?

Selv spiller jeg på Agnet Dawn, det er den ene af de to rolespils servere. Vi forventer dog at der kommer 2 nye PvP RP servere når den nye patch kommer ud.

Jeg har ikke spillet så længe (Købte spillet for 3 uger siden) men jeg tænkte det kunne være rart med en tråd hvor vi kunne udveksle erfaringer, tips osv.

Jeg ved godt der er UK forumet som jeg da også bruger en del. Dog mest RP delen da det er der mine characters her deres hjem.

Jeg spiller med følgende.

Dwayna - Gnome Rouge - er pt ved at skrive hendes historie.

Dwaya - Dwarf paladin

Desuden overvejer jeg om min hunter skal være dwarf eller elf. Holder ret meget af Dun Morogh som start område.

Er der nogen af jer der har collectors edition?

Jeg høre den ikke er til at få fat i mere.

Håber der kommer noget input :)

//Cat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deadmeat

Jeg spiller på Al'Akir (for det meste)... Har spillet en måneds tid nu, i starten havde jeg vildt svært ved at bestemme mig for hvor jeg skulle spille, hvilken side jeg skulle vælge, hvilken race og hvilken klasse.

Bestemte mig først for horde... men har nu min main char på alliance siden.

På Al'Akir har jeg:

Rosenberg - lvl 30 human mage

Pill - lvl 26 night elf hunter

Twitch - lvl 12 human rogue

Jeg har også et par chars på Haumarush, end da en med egen guild (dog kun med sig selv som eneste medlem :D) På haumarush spiller jeg på horde siden.

Som man nok kan læse, så er jeg lidt over det hele, min tålmodighed holder ikke til at spille den samme char hele tiden, så derfor skifter jeg char engang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Spilelr på forskellige servere,. Shadowmoon, dark sorrow(hedder den vist) og en mere. Har ikke spillet i en månedes tid, kan derfor ikke huske det præcist. Er ved at køre lidt surt i det.

Men har en lvl 45 tauren shaman som det højeste, har ellers en warlock og en rouge også. Plus noget andet ral... Kunne have været lvl 60 for længe siden, det er dem jeg startede sammen med, men der er jo også andet i livet, ikek sandt? (Forventer selvfølgelig et rungende NEEEJ :) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat

Phy. Min main er lvl 14 fordi jeg bruger rigtig meget tid på at samle ting til mine professions.

BooBoo. Mht Collectors følger der da også art books med, udover pet og map. Mener også at have læse at der var et par andre ting.

I de udgaver jeg købte var der også 30ages gratis spilletid og 2x10 dages trial accounts. Men er der ikke altid 30dages gratis i MMORPG spil...Det forekommer det mig.

Jeg ville meget gerne have købt den, er meget stor fan af warcraft og kan en masse af de forskellige races lore. Har desuden blizzards komplette (So far) lore som ''bog''

Venter at der kommer mere når WoW har kørt lidt længere.

Deadmeat.

Jeg kender godt det der med at få besluttet sig. Jeg var ret sikker på at jeg ville være Gnome med min main. Er så endt som rouge selvom der godt nok er mange af dem. Min dwarf er kun et par dage gammel og jeg sysler lidt med at lave en hunter her i weekenden.

//Cat - Der helt klart skal nørde i weekenden :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
smeel

Hvis i vil spille sammen med danskere/nordmænd så spil på Runetotem... Den er spækket med danske/nordiske guilds.

Og så vælg Horde :) Alliance er der i forvejen alt alt for mange af på alle servere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
Spilelr på forskellige servere,. Shadowmoon, dark sorrow(hedder den vist) og en mere. Har ikke spillet i en månedes tid, kan derfor ikke huske det præcist. Er ved at køre lidt surt i det.

Men har en lvl 45 tauren shaman som det højeste, har ellers en warlock og en rouge også. Plus noget andet ral... Kunne have været lvl 60 for længe siden, det er dem jeg startede sammen med, men der er jo også andet i livet, ikek sandt? (Forventer selvfølgelig et rungende NEEEJ :) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat
Hvis i vil spille sammen med danskere/nordmænd så spil på Runetotem... Den er spækket med danske/nordiske guilds.

Og så vælg Horde :) Alliance er der i forvejen alt alt for mange af på alle servere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Alley_Cat

BooBoo...

Jeg er endnu ikke på en level hvor der er en instance når jeg kommer derop kan det være at jeg joiner en guild. Den i Gnomergan er der rigtig mange runs på hverdag. Opholder mig derude så ikke nok med at jeg kan se det på LFG kanalen.

Jeg har masser af folk på min ''O'' list så hvis jeg kun manglede nogen at lave missioner med ville det ikke være et paoblem at finde dem. Vi spiller sammen og snakker sammen hverdag og de fleste af os er ikke i en guild.

Hvis jeg en dag skal joine en skal det naturligvis være en RP men jeg gider heller ikke dem hvor man får stukket et stykke papir op i næsen og så værsgo at signe. Irritere mig at det sker alle vegne. Må være 3 elendige servere jeg har prøvet før Agnet Dawn.

Noget helt andet.

Hvordan beslutter i fx. jeres priser på AH?

Smider i det bare lidt billigere ind end dem der er på eller hvordan?

Jeg har flere gange set 20 copperbars til 65s og derover. selv sætter jeg start prisen på 30s og så må det være op til folk at byde.

Sætter i BuyOuts på?

//Cat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nokiazn

server: bloodhoof : lvl 10 - human mage: nickname "nokiazn"

server: bloodfeather : lvl 6 - elf hunter: nickname "nokie"

håber vi ses derinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
smeel
BooBoo...

Jeg er endnu ikke på en level hvor der er en instance når jeg kommer derop kan det være at jeg joiner en guild. Den i Gnomergan er der rigtig mange runs på hverdag. Opholder mig derude så ikke nok med at jeg kan se det på LFG kanalen.

Jeg har masser af folk på min ''O'' list så hvis jeg kun manglede nogen at lave missioner med ville det ikke være et paoblem at finde dem. Vi spiller sammen og snakker sammen hverdag og de fleste af os er ikke i en guild.

Hvis jeg en dag skal joine en skal det naturligvis være en RP men jeg gider heller ikke dem hvor man får stukket et stykke papir op i næsen og så værsgo at signe. Irritere mig at det sker alle vegne. Må være 3 elendige servere jeg har prøvet før Agnet Dawn.

Noget helt andet.

Hvordan beslutter i fx. jeres priser på AH?

Smider i det bare lidt billigere ind end dem der er på eller hvordan?

Jeg har flere gange set 20 copperbars til 65s og derover. selv sætter jeg start prisen på 30s og så må det være op til folk at byde.

Sætter i BuyOuts på?

//Cat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...