Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Tigermouse

NY "Vis-os-din-mave" tråd

Recommended Posts

LadyP
21+0 med, og uden t-shirt

Svajer vist godt i ryggen på det sidste billede for at rette dellerne ud :-D

By the way - trusserne er Bilka´s de bedste til en ti´er stykket, de er guuuuuld værd!

Nøøøøij hvor kan din mave vokse :klap: den er RIGTIG flot og meget tydeligt du er gravid nu :kys:

Det er fedt at se en mave, der lige er et par uger længere henne end en selv :)

*18+5*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FantastiskeToyota
Nøøøøij hvor kan din mave vokse :klap: den er RIGTIG flot og meget tydeligt du er gravid nu :kys:

Det er fedt at se en mave, der lige er et par uger længere henne end en selv :)

*18+5*

Uhhh du formår altid at gøre mig så rørt - jeg synes jo slet ikke selv jeg ser gravid ud, men bare tyk...hvor er det dejligt at høre :blush:

Du får lige sådan én :kys:

Kender godt det der med at være MEGET interreseret i maver der er omkring lige så "gamle" som ens egen :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LadyP
Uhhh du formår altid at gøre mig så rørt - jeg synes jo slet ikke selv jeg ser gravid ud, men bare tyk...hvor er det dejligt at høre :blush:

Du får lige sådan én :kys:

Kender godt det der med at være MEGET interreseret i maver der er omkring lige så "gamle" som ens egen :-D

:blush::kys::blush:

Jeg synes jo altså din mave ser så flot gravid ud :-D

Og så er jeg nok ekstra interesseret for di du lige er 2 uger foran mig så det er såååå spændende at følge den :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dawinia
Der er virkelig ved at komme en flot rund bule nu...

ja din bule er blevet meget større og rigtig fin rund har været inde og se billederne af dit fine hår det er bare super flot

[Dawinia Uh, en flot bule der nu er kommet. og dit hår er virkelig pænt

Tillykke med de gode 3D-billeder jeg lige har været inde og lure

Tak for de søde kommentarer , det er jo altid rart når man bare selv mener man er en strandet hval.

Ja lige pludselig bulede maven "rigtigt" , men nu er den jo også snart væk igen - så det var vel på tide at den kom til at se gravid ud :lol:

WOW Dawinia Min mave må meget gerne komme til at ligne din

Det skal nok komme Nille , indtil nu har den jo vokset fuldstændigt som min - så bare vent du ender også med en fin rund bule.

og ja Dawinia du havde sørme ret

Nu gror grislingen jo også "for neden" hos dig og du har vokset på nogenlunde samme måde som mig (og i samme "ryk" ...... mon det også er en drenge grisling du venter ???.

dawinia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Complex
Først maven med tøj på

Og derefter et resultat af STOR kedsomhed i fredags.

En sort skide vandfast sprittush lå og gloede på mig, så jeg gik i gang...

Først bagefter kom jeg i tanke om, at jeg skal til 24-ugers undersøgelse i dag :blush:

Tegningen ER væk nu - den grove side af en rengøringssvamp gør underværker :genert:

Hvor er du bare fin, Rikke! Glæder mig til at se din mave i virkeligheden snart :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
twixdk79
21+0 med, og uden t-shirt

Svajer vist godt i ryggen på det sidste billede for at rette dellerne ud :-D

By the way - trusserne er Bilka´s de bedste til en ti´er stykket, de er guuuuuld værd!

er sikker på trolden er viiiiild med at blive varmet af Bilka's de bedste :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
twixdk79
Ihh, nogle fine maver der er kommet - mens jeg har holdt ferie nordpå :):lun: I har alle nogle dejlige maver!! :love:

Her er så det nyeste mavebillede af mig - med ansigt på! Så sådan ser jeg altså ud :lol:

Hver gang jeg ser et billede af mig selv i fuld figur bliver jeg "rystet" over hvor stor jeg er. Ikke noget jeg er ked af - for jeg er meget glad for at være gravid og mærke min mave vokse samt fuld af liv. :lun:

Ikke mere snak - her er billedet! :)

hvor ser du godt ud Chikaa og dejlig gravid :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chikaa
Hvor er du flot chikaa :love:

Årh hvor er du flot :love:

hold da op hvor er du bare flot gravid:love: :klap:

samme størrelse mave som mig:lol:

Chikaa Hvor er du bare smuk gravid og lykkelig at se på :love::kys::love:

SMUK mave:love: og hvor ligner du bare en der blir en skide sød mor:kys:

hvor ser du godt ud Chikaa og dejlig gravid :klap:

Hvor er I altså bare søde!! :kys: Tusinde tak - jeg bliver jo helt rørt! Det her er simpelthen en fantastisk tråd med en masse fantastiske mennesker i! :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chikaa
NØJJJJJ :love: :love: :love: hvor er du flot og hvor der du bare glad ud :lun:.

dawinia 32+1

Tusinde tak! Jeg er også rigtig glad! :kys:

Og må jeg sige i lige måde med at være flot - din mave har godt nok taget revanche fra at være en lille stritbule - til nu at være blevet rigtig flot rund! :lun::love:

P.s Håret til brylluppet var også rigtig flot sat!! :gogo: Dejligt at det var en rigtig god dag! :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mullepigen900
Ihh, nogle fine maver der er kommet - mens jeg har holdt ferie nordpå :):lun: I har alle nogle dejlige maver!! :love:

Her er så det nyeste mavebillede af mig - med ansigt på! Så sådan ser jeg altså ud :lol:

Hver gang jeg ser et billede af mig selv i fuld figur bliver jeg "rystet" over hvor stor jeg er. Ikke noget jeg er ked af - for jeg er meget glad for at være gravid og mærke min mave vokse samt fuld af liv. :lun:

Ikke mere snak - her er billedet! :)

Wauv du ser godt ud Chikaa :love: :fløjt: (den pifter :-P ) Hvor er den blevet fin din mave!!!! Den er også vokset godt siden sidst er den ikke?!

Lidt sjovt og få sat ansigt på dig, du passer nu rimelig på min forestilling :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...