Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ibber

Jon....

Recommended Posts

ibber
Ja, det er så ikke studenterhuen der gør dig platfodet.

Hvis det havde været gutten der havde slået Jon ned med en stegepande, så Jons fjæs så ud som på det billede jeg postede, fordi Jon havde flirtet med guttens ekskæreste.

Han skrev "nøjagtig det samme", så mon ikke vi skal gætte på, at han mener hvis nøjagtig det samme var sket for Jon, var det så også i orden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Creepshow
Øhm ?

Creepshow skrev:

"Hvis det nu havde været omvendt, og det var Jon der havde fået tæsk, af nøjagtig samme grund, havde ud så også synes det var i orden?"

Slag på tasken, hvad tror du selv ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sweetie81
Prøv at tage det værste I har gjort i jeres liv - og forestil jer, at det skal være definerende for jeres identitet for al evighed!! Ikke en fed tanke vel?!

Hvis knægten havde fået max fængselsstraf for det han gjorde i sin brandert, var den udstået nu.

Hvis I ikke kan tilgive, og komme videre med jeres liv, er det vist jer, der har noget at arbejde med!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
superquinden
Jep

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ibber
Prøv at tage det værste I har gjort i jeres liv - og forestil jer, at det skal være definerende for jeres identitet for al evighed!! Ikke en fed tanke vel?!

Hvis knægten havde fået max fængselsstraf for det han gjorde i sin brandert, var den udstået nu.

Hvis I ikke kan tilgive, og komme videre med jeres liv, er det vist jer, der har noget at arbejde med!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GunnyHighway80
Jeg er en pige på 15 der er vild med Jon Nørregaard også kendt som popstars jon eller John Rock.. Mig og nogel drenge havde en diskusion i skolen i dag, da de spillede hans nye nummer "Popstar" og jeg ville gerne hære den og de begyndte og kalde ham bøsse, bøssrøv og bøsse nar.... Da jeg så spurgte hva det var de havde i mod ham sagde de han har slået en mand ned der lå og sov, jeg svarede det er da ik nok til at kalde ham bøsse og jeg tror også at jeg havde slået ham ned hvis jeg var ham.....

Derfor vil jeg gern vide jeres mening om ham...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ludo
Glem det... Vi har prøvet.. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jungletiger
Det vil jeg godt give dig ret i...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ibber
Vi prøver lige igen - det har ikke en kæft med tilgivelse at gøre! Det har noget at gøre med, at DU åbenbart synes, det er i orden, at slå andre mennesker ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.