Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ibber

Jon....

Recommended Posts

ibber

Jeg er en pige på 15 der er vild med Jon Nørregaard også kendt som popstars jon eller John Rock.. Mig og nogel drenge havde en diskusion i skolen i dag, da de spillede hans nye nummer "Popstar" og jeg ville gerne hære den og de begyndte og kalde ham bøsse, bøssrøv og bøsse nar.... Da jeg så spurgte hva det var de havde i mod ham sagde de han har slået en mand ned der lå og sov, jeg svarede det er da ik nok til at kalde ham bøsse og jeg tror også at jeg havde slået ham ned hvis jeg var ham.....

Derfor vil jeg gern vide jeres mening om ham...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
StandFreeb

Som du siger, er han self ikke bøsse bare fordi han slår en ned. Men drenge i den alder er lidt irriterende at høre på, så tror bare du skal lade det ligge.

Og ang. hvad man synes om ham, er jeg ikke nogen stor fan af ham.. Vidste ikke engang han havde lavet en sang der hed popstars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillemusen1985

Jeg synes sgu heller ikke han er en bøssenar eller bøsserøv eller hva de nu kaldte ham. Synes han synger godt og ser godt ud. De gange jeg har set interviews med ham synes jeg han hr haft et glimt i øjet og det er da charmerende. Så kan udemærket forstå hvis du er lidt vild med ham.

Knus Nillemusen

PS: Har du overvejet om det er fordi de er misundelige på at ham er kendt og dermed måske får lidt mere opmærksomhed fra piger end de måske gør???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lam_bretta
jeg tror også at jeg havde slået ham ned hvis jeg var ham.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ibber
Som du siger, er han self ikke bøsse bare fordi han slår en ned. Men drenge i den alder er lidt irriterende at høre på, så tror bare du skal lade det ligge.

Og ang. hvad man synes om ham, er jeg ikke nogen stor fan af ham.. Vidste ikke engang han havde lavet en sang der hed popstars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ibber
Jeg synes sgu heller ikke han er en bøssenar eller bøsserøv eller hva de nu kaldte ham. Synes han synger godt og ser godt ud. De gange jeg har set interviews med ham synes jeg han hr haft et glimt i øjet og det er da charmerende. Så kan udemærket forstå hvis du er lidt vild med ham.

Knus Nillemusen

PS: Har du overvejet om det er fordi de er misundelige på at ham er kendt og dermed måske får lidt mere opmærksomhed fra piger end de måske gør???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ibber
Du tror også du havde slået en sovende mand med en stegepande, fordi han havde flirtet med din ekskæreste?

Flot, og skal vi så få dig gennet tilbage til blå stue?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lam_bretta
Ja det havde jeg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jungletiger
Ja det havde jeg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Creepshow
Ja det havde jeg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.