Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lemur37

Rygning på offentlige steder

Recommended Posts

Ronniegas

Til rygerne.

I kan komme med alle de argumenter i vil.

Men fakta er at rygeforbudet kommer inden længe på offentlige steder.

I kan være åh så utilfredse og komme med gode argumenter, men det holder ikke for rygeforbudet kommer :)

Se på alle de lande vi følger og de har indført det, og rygerne har indfundet sig med det.

Rygerer er idag et mindre tal på 1/3 og de må indrette sif :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hellum_thomas
Til rygerne.

I kan komme med alle de argumenter i vil.

Men fakta er at rygeforbudet kommer inden længe på offentlige steder.

I kan være åh så utilfredse og komme med gode argumenter, men det holder ikke for rygeforbudet kommer :)

Se på alle de lande vi følger og de har indført det, og rygerne har indfundet sig med det.

Rygerer er idag et mindre tal på 1/3 og de må indrette sif :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gloomcookie

Jeg har så sandelig vigtigere for en at diskutere med en flok navlepillende, infantile, prepubetære ikke-rygere, der ikke kan finde ud af at diskutere på en moden og saglig måde.

I får jeres rygeforbud og vi andre får (forhåbentligt) fred. Og med disse sidste ord vil jeg tænde mig en smøg. Så kan I fortsætte jeres mudderkampe uden mig. God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ronniegas

Hellum..

Yes når ygeforbudet er i kraft så må vi tage andre områder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman
Jeg har så sandelig vigtigere for en at diskutere med en flok navlepillende, infantile, prepubetære ikke-rygere, der ikke kan finde ud af at diskutere på en moden og saglig måde.

I får jeres rygeforbud og vi andre får (forhåbentligt) fred. Og med disse sidste ord vil jeg tænde mig en smøg. Så kan I fortsætte jeres mudderkampe uden mig. God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Coyote624

Puha... hvis man mener at man ikke kan få astma af bil-os så tager man sq meget fejl... bil-os er lige så skadeligt som tobak...

I det heletaget så er det sq farligt at gå ud for en dør.... for hvad lige med alt den skorstens-os.

Jeg holdte op med at ryge for nu to år siden... og jo der er ikke noget der stinker mere modbydeligt end tobak røg... i min bil og i mit hjem er det total røgfri sone... hvis familie samt venner ikke kan tåle mine regler i mit hjem... så er det bare trist for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...