Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Fede-Ruth

Er kritisk journalistik om 911 et karrieremæssigt dødskys?

Recommended Posts

Miko
Hvor du dog kan bruge så mange ord på at sige så lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kawashi
Skjult
skal jeg tale i et sprog du forstår også? ok.. muuuuuuhhhh..

Det var vist kort og koncist!

Del dette indlæg

Link til indlæg
keller

Vil i være flinke at holde jer til emnet for tråden.

Ellers bliver den lukket.

Personangreb er ikke tilladt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uranolatri-

.. og den tror jeg så på.. omtrent lige så ubevidst som jeg kom til at sætte et n for meget på. Mange gange ungyld.. det var slet ikke med vilje...........................................................................................( Kortet ned)...................................................................................................... DEt er sådan jeg bedst kan forklare dig, at du helt fejlagtigt tror at du fylder meget. Visse tråde kan komme til at fylde lidt et par dage, fordi de er aktive, men søde, det er da ikke dig der som sådan er interessant.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nicolo_Vestergaard
jamen - er din hukommelse da helt slået fra.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miko
Jeg kan ikke ændre på din opfattelse.........jeg kan kun sige at det altså har været ganske ubevidst at jeg har stavet det med et r......for godt 10 sider omme.....

Jeg ved godt at du ikke tro på det......men det er rent faktisk sandheden.

Jeg har oprigtigt ikke tænkt i de baner.....

Tjaa nu har jeg vist heller aldrig påstået at jeg skulle være intressant eller midt punkt i div sammenhænge.

-og da du som oftest er meget agressiv i din tiltale form til mig og altid beskylder mig for at have lavt selvvære osv .............uden selv at kunne se at den måde du debatere på netop indikere at det du beskylder andre for er det du selv besidder....

Du bruger simpelthen andre til at hævde dig på koste hvad det vil.........

Jeg vil tage Shinoah's opfordrig til mig og holde inde med at give dig respons........

For god ordens skyld vil jeg lige tilføje at det ikke kan betale sig at du pb'er til mig ........fordi sådanne slagsmål her vil jeg helst tage offentligt .......sådan at det ikke bliver en masse fnidder fnadder i krogenen om hvem der har sagt hvad......

no offence........men jeg opfatter dig lidt utilregenlig i den retning...

Uranolatri-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miko
For pokker da Miko, den der var helt unødvendig. Du har både fået et svar og en undskyldning for den med mikro28. Så kan du acceptere den eller ej, men du behøver ikke gå over i total-trashing.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uranolatri-
havde du svært ved at forstå Kellers opfordring?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terningemand
Keller - jeg må lige respondere, da der rettes et indlæg mod min person her, ok med dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Caliope

Personangrebene fortsatte, tråden er hermed lukket!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...