Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

banana5

Post Danmark: hvornår kan man regne med at pakken kommer?

Recommended Posts

banana5

Jeg venter og venter, men min pakke er stadig ikke dukket op endnu.

Via track & trace er den i byen og klar til omdeling, men jeg har stadig ikke modtaget den.

Nogen der måske ved hvordan og hvorledes det er med pakkeposten? Altså hvornår den kommer rundt..

Banana.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dumbcat

Her i nordsjælland bliver mindre pakker delt ud med morgenposten alle dage. Er det meget store pakker bliver de leveret onsdag eftermiddag.

Men ellers ring til dit postkontor i morgen og spørg dem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Ih, hvorfor virker alle andres Track&Trace, når mit ikke gør? :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
banana5
Ih, hvorfor virker alle andres Track&Trace, når mit ikke gør? :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica
Det er rigtig irriterende at vente på en pakke, når man ved den er klar til levering siden kl. 05.00 i morges.

Banana.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
myself-and-i

det kan være, at den har været fejlsorteret, og den derfor ikke er nået frem til det rette bud inden personen kørte ud...

Hvis den ikke er kommet i morgen, så kontakt postkontoret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SleepyGirl84

Pakkeposten kommer altså også tit forholdsvis sent her i kvarteret. Nogen gange er den 19:30 inden han er her

/Sleepy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
banana5

Så er gåden løst! Ringede til Post Danmark for at forhøre mig ad hvornår jeg kunne forvente at få min pakke, og der var en sød kundeservice dame, der blev lidt mobset fordi den SKULLE være leveret igår! Hun stillede mig videre til mit lokale postkontor, der forklarede mig, hun havde den til forespørgsel i dag morges, fordi pakkeposten ikke kunne se mit navn på dørskiltet ved dørtelefonen, så hun var nødt til at tjekke om jeg boede der, som jeg jo har gjort de sidste 3 år. Så den er på vej ud til mig nu...

Tjekkede lige dørskiltet ved dørtelefonen for en sikkerheds skyld og mit navn står der sgu ikke. Så er det klart Post D har problemer. Noget mærkeligt noget for det har stået der før. Så nu har jeg rykke i viceværten så det bliver ordnet, så der ikke kommer flere problemer med at få leveret en pakke.

Banana.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Sorry, at jeg lige blander mig i din tråd Banana5, men er der nogen, der ved, hvad dette her betyder?

4. august 2005 21:20 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter

5. august 2005 06:51 Ankommet til omdeling XXXX By

5. august 2005 08:43 Anmeldt til senere afhentning på XXXX By

Jeg var altså hjemme imorges, så de kan ikke være gået forgæves.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

Eller så kommer der brev om at du kan afhente pakken på posthuset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.