Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

millemus-123456789

ideer til fjolle klassebillede...?

Recommended Posts

millemus-123456789

Hej allesammen.

Jeg skal op i 3.g (gym) næste år, og der skal man jo tage et "fjolle klassebillede", hvor man har et eller andet sjovt tema og klæder sig ud.

Så ville bare høre om i har nogle ideer, eller evt har et billede i vil ligge ud:)

god sommer!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Katarinka

i kan alle ruller jer ind i madfolie.... med så lidt tøj på som muligt :lol:

har set sådan et billede, og tvivler ikke at klassen har haft det sjovt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mocito

der var nogen på vores klasse der stillede op i undetøj og var fuldstændig indsmurt i mudder efter en tur i en mudderpøl. ret sjovt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
grisen1985

tja...dem jeg har set i tidernes løb...:

- alle drengene var nøgne :slem:

- find holger

- zoologisk have

- popstars/idols

- robinson

...

selv lavede vi S/M i min klasse...altså lak, læder og latex hvor drengene plan spanked af pigerne med pisk og håndjern og hele pivtøjet...horny må man sige :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gubbiefisken

Vi tog badetøj på, pigerne i bikini og fyrerne med nothing but håndklæder rundt om livet. Det gav nogle "sjove" buler hist og pist. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fr.Pingo

Jeg har set en hvor de lavede "udløsning" - de hed vist også 3.u (-dløsning!!).. Så havde de ikke ret meget tøj på og var indsmurt i noget hvidt snask også så drenge ganske tilfredse ud.. Det var bare sjovt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
millemus-123456789

sikke mange gode ideer, bliv endelig ved og gerne billeder:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gubbiefisken
Vi "hyrede" en børnehaveklasse, og lod dem stille op i stedet for os - det var ret sjovt da årsbogen kom, og ingen kunne se, hvem vi var... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
neyah

Vi lånte en børnehavestue, der stillede op til klassebillede... De fik vores sko på og nogle ting der repræsenterede os som klasse og vores 3 år i gymnasiet... De var bare så kære :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Atrice

På vores skole kaldte man sig på 3.g´s klassebillede noget udfra klassens bogstav. Vi var 3.a.... det blev så til 3. Alderdomshjem... vi fandt noget "gammelt" tøj, og fik lov at låne ting og sager på et plejehjem, og fik taget et ret sejt billede med os alle som oldinge. Min kæreste kunne knap kende mig på billedet, med mormor-morgenkåbe, tørklæde om håret, kæmpestore briller, grimme sutsko og siddende i en rullestol *g*

ellers var der også 3. Brandbil, Cowboys, Disco osv.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.