Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
sjarmi

Piger som spiller wow?

Recommended Posts

sjarmi

Jeg er en pige som spiller wow og undre mig bare over om der er mange danske piger som spiller....?

Jeg har lavet et pige guild (horde side) som heder Angels!

og vi er 16 members fra hele værden :banan:

jeg er den eneste danske pige men der er 4 nordmen og 3 fra holland som er i guildet og nogen finske piger.. Spiller alle danske piger Allinace :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kesha

Jo jo... Her er skam en pige mere som spiller WoW...

Jeg havde en hunter ved navn triceliren.. Men hende har jeg måtte opgive...

Så nu er jeg i fuld gang med at træne Lilicu op, også en night elf hunter.. Lige nu er hun councilmember af sin guild. Håber at blive genvalgt næste gang :D

Kesha - WoW addict :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kesha

Skal da lige tilføje at jeg har en troll hunter også :P

Men har ikke fået spillet så meget med den endnu, da Lilicu kræver en del tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kitiaraa

Vi fik endelig koebt det igår. Jeg har ikke nogen char endnu, men håber på at jeg snart starter op.

Måske jeg kan komme til jer for at få gode råd??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kesha

Du kommer bare.. Så er du jo så heldig at have en både på alliance siden og Horde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sjarmi

jeg spiller bare med min Orc hunter jeg vil ha hende til lvl 60 (hun er 50 nu) også har jeg fåed mange venner på horde side så jeg bliver bare der! men hvis jeg skulle spille alliance så hadde det blevet en rogue gnome :klap:

Fedt og høre der er flere piger=)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SleepyGirl84

Jeg gamer også Wow. Spiller orc shaman og den er pt. lvl 50. Har desuden en lvl 30 orc lock og en lvl 19 troll mage.

/Sleepy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sjarmi

:klap: Hvad for en server spiller du på?

Jeg spiller på Emerald dream!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kitiaraa

Jeg kan godt se på det hele at jeg jo nok er nødt til at sætte mig mere grundigt ind i det, inden jeg sætter mig ned og spiller.

Jeg har læst lidt på det og en præst er vist lige mig, men jeg har samtidig læst / hørt at det skulle være det sværeste.

Jeg troede man kunne logge på hvilen som helst server, men jeg har måske taget fejl :gruble:

Alliance og horde er vist også noget jeg liiiige skal kigge lidt på :genert: - det bliver vildt spændende og jeg glæder mig til at komme i gang :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sjarmi
Jeg kan godt se på det hele at jeg jo nok er nødt til at sætte mig mere grundigt ind i det, inden jeg sætter mig ned og spiller.

Jeg har læst lidt på det og en præst er vist lige mig, men jeg har samtidig læst / hørt at det skulle være det sværeste.

Jeg troede man kunne logge på hvilen som helst server, men jeg har måske taget fejl :gruble:

Alliance og horde er vist også noget jeg liiiige skal kigge lidt på :genert: - det bliver vildt spændende og jeg glæder mig til at komme i gang :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...