Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Missrain

"Hjemme"-pilates, mulighed?

Recommended Posts

Missrain

Nu har der været så meget godt om pilates herinde, så jeg er blevet lidt interesseret.

MEN MEN MEN, der er ikke råd til alverdens kurser, bøger film osv, så vil høre om i kender en hjemmeside, som beskriver nogle øvelser, som man kan lave hjemme?

Eller om i lige kender en meget effektiv øvelse, som er hurtig at skrive (og nem at forklare), som i evt har tid og lyst til at forklare :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenLilleBondepige

jeg har lige lånt en masse bøger på biblioteket.. tror det er det nemmeste.. nårman så har sat sig ind i det, og prøvet øvelserne kan man huske dem man kunne bruge til noget, og så træner man vel bare det for sig selv på gulvet et par gange om ugen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Missrain

Tusind tak! Biblioteket var før en by i Rusland for mig - havde slet ikke tænkt over det.

Har selv forsøgt at søge på nettet, men kan ikke finde noget brugbart.

Er der nogle af de bøger du har lånt du kan anbefale?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenLilleBondepige

har kun reseveret dem, skal hente dem imorgen, så ved ikke noget endnu hehe er ikke engang sikker på jeg har tålmodighed til det :D

men et fif er at gå ind på ww.bibliotek.dk og som søgeord skriver du pilates.. husk kun at gå efter bøgerne og ikke avisartiklerne, dem er der os nogen af nemlig hehe

faktisk er www.bibliotek.dk en rigtig god sted at søge efter speciellle ting, for de henter det hjem til en fra andre biblioteker hvis dit lokale ikke har det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Missrain

Ok. tak for hjælpen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenLilleBondepige

føler mig lidt som en nørdt.. er 17og tilhænger af biblioteker hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Missrain

Det skal du skam ikke være flov over. Det er da mere pinligt jeg slet ikke havde tænkt på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.