Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

schadow75

???? om ægløsning

Recommended Posts

schadow75

jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre af, som også er i behandling for barnløshed.. vi har prøvet i 3 år uden held, så i sep 2003 gik vi til lægen og bad om hjælp, og han sendte os så til esbjerg sygehus, og der fik jeg taget nogle prøver, og de var som de skulle være, så skulle jeg ha en kikkertundersøgelse, og fikså at vide et stk tid efter at jeg ikke havde ægløsning, så begyndte jeg med nogle piller og indsprøjtninger, og vi fik 4 forsøg uden held, vi blev så henvist til odense og fik at vide jeg har ægløsning hvad skal man snart tro, med alt det man får at vide, hvis nogen kender til det, kunne jeg godt tænke på at høre fra jer.. Nu er vi så igang med første forsøg så det bliver spændende.. knuz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sukis

en blodprøve skulle kunne vise at du har ægløsning nemt og enkelt... progesteron skal være på 25 eller deover på dag 20 i cyklus hvis du har ægløsning....

måske forstår jeg ikke helt hvad du spørger om, var det noget specielt du ville vide?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rose362

Som sukis skriver, burde det være rimelig ligetil, at finde ud af, om du har ægløsning eller ej. Men kan det ikke tænkes, at du har fået ægløsning igen for nylig, uden at have haft det tidligere? Eller måske har du ligesom jeg slet ingen cyklus, hvilket gør det umuligt at tage en blodprøve på dag 2. Derfor er det bare konkluderet for mit vedkommende, at jeg ingen ægløsning har.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
schadow75

ja det kan være jeg har fået det imellem tiden, jeg kan bare ikke mærke det, men jeg har regel mæssig menstration

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Seance

Hvis du tidligere har været enten over eller undervægtig, så kan det gøre at du ikke kunne få ægløsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
schadow75
Hvis du tidligere har været enten over eller undervægtig, så kan det gøre at du ikke kunne få ægløsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.