Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

pjet25

Blå nummerplader???

Recommended Posts

mocito
De blå nummerplader tilhører diplomater og visse ansatte på ambassaderne.

Man kan se på nummerserierierne om det er en diplomat eller bare en ansat, men jeg kan ikke huske hvordan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ugle4000

Måske skal det lige tilføjes, at diblomatbilerne også er hævet over dansk lovgivning i den henseende, at de kan tillade sig at køre lidt vildere end os andre (hvis de nu skal nå frem til en meget presserende sag etc.) Derfor - tag Jer i agt, når I ser sådan en vogn komme susende ned af Vester Farigmagsgade i morgentrafikken (ligesom mig), og kast Jer hurtigt ind på fortovet! :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
iver_684

er der ikke noget med at når man har sådan en bil, så må man kun være i landet i en begrænset periode?? Altså den tid man er ambassadør, er på kontrakt på ambassaden eller lignende - er det ikke korrekt??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Goozilla
er der ikke noget med at når man har sådan en bil, så må man kun være i landet i en begrænset periode?? Altså den tid man er ambassadør, er på kontrakt på ambassaden eller lignende - er det ikke korrekt??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjet25

årh ja hvaaaaaaaaaaaaaaad hvor var der mange der vidste det.... så fik jeg stillet min nys i dag :klap:

Tak skal I alle sammen så meget fik :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
say_again
de starter med CD - ligesom romertallet for 400 - mon det står for Crown of Denmark?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.