Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Augustus_81

Jeres bedste træningsresultat i ugen!

Recommended Posts

twincept
Jeg træner også i fitnessdk, men jeg tager nu bare min tid om det, også selv om der er andre der venter. Hvis jeg lige skal have 10 sæt på smith maskinen f.eks., så tager jeg 10 sæt, ligegyldigt om der er et par stykker der står og venter. Jeg er af den overlegne opfattelse at MIN træning er vigtigere end deres. Det er selvfølgelig bare mit overinflaterede ego, men sådan et svin kan jeg bare være nogle gange.

Jeg har også trænet i det lokale steroide center, med motherfucker store gutter, men det var ikke ret motiverende for mig syntes jeg. Nej så hellere et rent center, med dopingkontrol, hvor man ved at dem der træner der, er store fordi de arbejder hårdt for sagen, og ikke fordi de sprøjter sig i røven med dope.

Og så er det også en egobooster at jeg er den der løfter tungest i mit center. Det er ret motiverende når halvdelen af centeret går i stå, fordi de lige skal holde øje med om jeg kan få den 200 kg tunge stang jeg har linet op, op fra gulvet.

jeg må indrømme at når man er sådan lidt tyk og ike har det store selvværd i forvejen.. så har man en tendens til bare at skippe et set så de andre kan komme til, sådan har jeg det desværre. Og er lidt heldig fordi så vidt jeg kan se så er det kun 1 steoiderobot nede hos os.. og han ligner noget der er løgn.. kæmpe arme og brystkasse.. resten ligner noget der aldrig er blevet trænet. Jeg holder bare af at de andre unge der kommer dernede kigger lidt min vej fordi jeg alligevel kan løfte tungt iforhold til dem og det giver lige et exstra boost.. samtidig med når dem der træner meget og er store.. de smiler lidt og giver lidt råd med på vejen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Randi-snut
Oh no, my Dear!

Just stating the obvious :afro:

:P

Så må du jo banke noget fornuft ind i knolden på mig i eftermiddag, hvis du ser mig rulle med på Renés time :engel::P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
laluca

Squatede 50 kilo i dag. Hvilket er ret ok, eftersom jeg fik gipsen af mit højre ben for tre uger siden. Genoptræningen går forrygende. Men jeg snyder også lidt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BigRonColeman

Træner slet ikke for tiden, fordi jeg har smadret min højre skulder. Den gør ondt når jeg træner ALT! Biceps, triceps, ryg, selv ben...så tager en slapper indtil den er i orden igen. Har læseferie for tiden så er MEGET lidt fysisk....hader det, men der er ikke så meget at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Randi-snut

ARGH DOMS!

Kørte eksplosiv squat igår + sumo for at få det sidste ud.

To opvarmningssæt

3 sæt af 5 "springende" reps a. 57½kg

AVS.. Jeg er simpelthen så smadret i bentøjet. Og at jeg rundede af med sumo svitzede lige ballerne med :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Randi-snut
Skjult

ARGH DOMS!

Kørte eksplosiv squat igår + sumo for at få det sidste ud.

To opvarmningssæt

3 sæt af 5 "springende" reps a. 57½kg

AVS.. Jeg er simpelthen så smadret i bentøjet. Og at jeg rundede af med sumo svitzede lige ballerne med :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
RabiatSynder134
Træner slet ikke for tiden, fordi jeg har smadret min højre skulder. Den gør ondt når jeg træner ALT! Biceps, triceps, ryg, selv ben...så tager en slapper indtil den er i orden igen. Har læseferie for tiden så er MEGET lidt fysisk....hader det, men der er ikke så meget at gøre.

Det var da røvsygt. Hvordan har du smadret den? Min højre skulder værker også lidt ved bænkpres og skulderpres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BigRonColeman
Det var da røvsygt. Hvordan har du smadret den? Min højre skulder værker også lidt ved bænkpres og skulderpres.

Det er vel bare resultatet af af have kørt helt til grænsen i lang tid i (netop) bænkpres og skulderpres. Så sagde den sgu stop. Men det er ikke noget som ikke kan fikses med en pause. Har faktisk ret gode erfaringer med længere pauser. Nu har jeg stort set også trænet 5 dage om ugen i 10 måneder, så nu får det hele lige en pause, og så kommer jeg stærkt tilbage og er klar til at øge vægten på de fleste øvelser igen. Sådan plejer det at gå efter længere pauser.

Men formen er ellers god, her er nogle billeder fra i dag

post-59369-13939831127043_thumb.jpg

post-59369-13939831127306_thumb.jpg

post-59369-13939831127548_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nonamedgirl

Men formen er ellers god, her er nogle billeder fra i dag

Hold da k... nogle lommer og lår :8:

Du er da godt nok veltrænet.

Den der skulder dér... Kan jo være du skal lave noget stabiliserende træning for skulderleddet. Der kan godt komme noget dysbalance mellem de stabiliserende og mobilisende muskler, der kan give noget instabilitet m. ledsmerter mm.

Det kan også virke lidt smertedæmpende at lave nogle øvelser med træningselastik og anden let belastning for de lednære muskler.

...

Nå, egne resultater. Jeg er jo ikke meget bedre til at passe på med træningen... Gav den gas på racer i mandags, sprintede 14 kilometer med alt hvad den ku trække. Betaler stadig af på det, da det provokerede noget let inflammation (egentlig mest hævelse, ikke smerte) i skinnebenene. Gad vide om jeg nogensinde slipper af med det skinnebensbetændelse :gruble:

Så guffer iprener og har taget den lidt med ro. Men regner med lige at luske en lille tur på raceren i dag, bliver jo heller ikke bedre af at sidde og glo ud i luften.

/nng

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BigRonColeman
Hold da k... nogle lommer og lår :8:

Du er da godt nok veltrænet.

Den der skulder dér... Kan jo være du skal lave noget stabiliserende træning for skulderleddet. Der kan godt komme noget dysbalance mellem de stabiliserende og mobilisende muskler, der kan give noget instabilitet m. ledsmerter mm.

Det kan også virke lidt smertedæmpende at lave nogle øvelser med træningselastik og anden let belastning for de lednære muskler.

...

Nå, egne resultater. Jeg er jo ikke meget bedre til at passe på med træningen... Gav den gas på racer i mandags, sprintede 14 kilometer med alt hvad den ku trække. Betaler stadig af på det, da det provokerede noget let inflammation (egentlig mest hævelse, ikke smerte) i skinnebenene. Gad vide om jeg nogensinde slipper af med det skinnebensbetændelse :gruble:

Så guffer iprener og har taget den lidt med ro. Men regner med lige at luske en lille tur på raceren i dag, bliver jo heller ikke bedre af at sidde og glo ud i luften.

/nng

Nu troede jeg, at jeg var inde i træningsjargonen, men hvad filan er lommer?

Har også overvejet at springe på cyklen for bare at få en eller anden form for motion, men det er blevet ved tanken indtil videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.