Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Skjuz_me

Succeshistorierne

Recommended Posts

endola

Jubii er stadig gravid 6+2 :) og lægen siger jeg bare skal være glad for at jeg ikke er besværet af symptomer. Men hvor er jeg dog nervøs. Tester faktisk hver dag for at sikre den stadig er der... men synes trætheden er begyndt at melde sig og jeg har også noget kvalme on&off - men tror den hænger sammen med at jeg nu i 2½ uge har haft problemer med fordøjelsen. Enten skal jeg på wc hver gang jeg spiser noget, eller også er der luft og tilstoppet. Det kan gøre ret ondt - men heldigvis ikke i underlivet. Ved bare ikke om det også er pga. graviditeten. Har altid haft en besværlig fordøjelse, men det har været i perioder. Hmm... Nå men jeg hååååber sådan at det holder og at jeg om en uge og 2 dage kan se et lille hjerteblink eller to! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
endola

åh er bare så nedtrykt i dag. Er nervøs. Tog en strimmeltest til morgen og synes den var liiiige lidt længere om at komme frem og at den ikke er så mørkerød som den kunne være. Min erfaring er godt nok, at stavene er bedre end strimmeltest, men jeg bliver bare så nervøs. Jeg er nemlig også lidt øm i lænden og får niv i underliv/mave. Jeg er godt nok øm/træt i hele ryggen og det kan jo være mine tarme der niver(?)... bliver sgu bare så nervøs. Synes også næsten mine bryster er for normale, men til gengæld har jeg fået udbrud af bumser på ryggen især. Hvor er det dog et helvede. Burde være så glad over at være gravid, nervøsiteten overskygger det bare! Der er ingen tegn på blod eller menssmerter og det er vel godt....?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
åh er bare så nedtrykt i dag. Er nervøs. Tog en strimmeltest til morgen og synes den var liiiige lidt længere om at komme frem og at den ikke er så mørkerød som den kunne være. Min erfaring er godt nok, at stavene er bedre end strimmeltest, men jeg bliver bare så nervøs. Jeg er nemlig også lidt øm i lænden og får niv i underliv/mave. Jeg er godt nok øm/træt i hele ryggen og det kan jo være mine tarme der niver(?)... bliver sgu bare så nervøs. Synes også næsten mine bryster er for normale, men til gengæld har jeg fået udbrud af bumser på ryggen især. Hvor er det dog et helvede. Burde være så glad over at være gravid, nervøsiteten overskygger det bare! Der er ingen tegn på blod eller menssmerter og det er vel godt....?

Jeg er her bare lige på lurer basis:)

Det kan snildt være ligamentsmerter du har raget til dig og dem skal du bare være glad for. De betyder jo at livmoderen vokser som den skal.

Jeg havde heller ingen symptomer på graviditet bortset fra en smule kvalme i en uge eller to og jeg også ømme bryster da mælken løb til efter fødslen.

Jeg krydser fingre for dig.

Skal du snart til scanning igen eller hvordan ligger det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
endola
Jeg er her bare lige på lurer basis:)

Det kan snildt være ligamentsmerter du har raget til dig og dem skal du bare være glad for. De betyder jo at livmoderen vokser som den skal.

Jeg havde heller ingen symptomer på graviditet bortset fra en smule kvalme i en uge eller to og jeg også ømme bryster da mælken løb til efter fødslen.

Jeg krydser fingre for dig.

Skal du snart til scanning igen eller hvordan ligger det?

Kunne I ikke sludre graviditet og ligamentsmerter i en anden tråd, og lade denne komme tilbage til at være en tråd med en samlet oversigt over de succeshistorier, der har været gennem årene? :)

( Har ikke været til scanning endnu - på fredag)

Jo jo stopper nu så.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
d.d84

Men Endola, jeg vil gerne have en opdatering herinde når du har været til scanning, (som selvfølgelig gør at du hører til under succeshistorier.. :lun:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sharzad

Skal vi ikke have nogle flere succeshistorier? Hvad med jer piger, der både var gamle, havde få æg og low responders? Findes I som succeshisstorier derude? :D

Og ellers bare generelle succeshistorier. Trænger til at tro lidt på det igen :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
carla-frederik

Jeg har endnu en succeshistorie.

Jeg er for anden gang på 2 år blevet naturligt gravid på trods af 4 icsi, 1 frys og 1 iui uden skyggen af graviditet.

Jeg har aldrig haft mere end et par æg der kunne bruges ved hvert forsøg og kun haft 1 til frys en gang.

Min krop ville bare ikke lege med hormonerne, det gik i kludder hver gang.

Men nu venter vi altså vores andet hjemmelavede barn til december til trods for pco og nedsat sædkvalitet:banan:

CF 11+3:lun:

Edit:

Kan da lige tilføje at jeg denne gang blev gravid i første forsøg. Har været på p piller indtil for ½ år siden, og indtil i april måned gik vi bevidst uden om de tider hvor jeg kunne blive gravid. Men så blev vi enige om, at nu skulle det være, og vi havde en masse dejlig sex i tiden omkring ÆL - og vupti sådan kan man åbenbart også lave børn:lun:

CF nu 12+1:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
metze
Jeg har endnu en succeshistorie.

Jeg er for anden gang på 2 år blevet naturligt gravid på trods af 4 icsi, 1 frys og 1 iui uden skyggen af graviditet.

Jeg har aldrig haft mere end et par æg der kunne bruges ved hvert forsøg og kun haft 1 til frys en gang.

Min krop ville bare ikke lege med hormonerne, det gik i kludder hver gang.

Men nu venter vi altså vores andet hjemmelavede barn til december til trods for pco og nedsat sædkvalitet:banan:

CF 11+3:lun:

TILLYKKE ... det godt nok en succeshistorie der vil noget :) fedt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites