Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Skjuz_me

Succeshistorierne

Recommended Posts

maria81

Hold op hvor er hun lækker <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pwinsesse
On 2. april 2016 at 09:16, Ge_Lica skrev:

image.jpeg

Hold kæft, hvor er hun kær

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
d.d84
On 21. december 2013 at 09:13, d.d84 skrev:

På opfordring må jeg hellere få skrevet min succeshistorie. :klap:

Min mand og jeg startede projekt baby i 2005, i starten af 2007 havde vi første IUI som gav gevinst, men ved NF var der en alvorlig misdannelse og barnet blev fjernet.

De efterfølgende år var vi mange forsøg igennem, både IUI, IVF og ICSI, i midten af 2010 var der gevinst igen, men denne gang endte de med en MA i 10. Uge.

Herefter opgav vi håbet om graviditet, og begyndte på godkendelse til adoption.

Vi blev godkendt januar 2011 og kom på venteliste til et barn fra Sri Lanka.

Og vi ventede og ventede, og Sri Lanka listen blev næsten lukket ned pga. Ballade i landet, så vi var endnu en gang slået lidt tilbage..

I slutningen af januar i år, kom der sådan lidt mærkelig pletblødning ved mens tid, som varede et par dage men aldrig rigtigt blev til mere. Jeg blev lidt nervøs for om der var noget galt, men så tiden lidt an.. D. 2 februar sagde jeg så til min mand at vi lige skulle hente en test jeg kunne tage næste morgen, for så ville min mens nok komme.. Næste morgen var den endnu ikke dukket op og jeg testede, uden at tro at der var noget, men næsten inden strålen havde forladt pinden, var der to streger :8::whine::banan:

Jeg pletblødte de første 9 uger af graviditeten og frygtede/forventede hele tiden at det ville gå galt, men d. 16 oktober efter 4 timer og 17 min blev Liam født, 3350 gram og 53 lang og det smukkeste der nogensinde er set :lun::love: og han har været al ventetiden værd. :wave2:

Jeg skrev denne succeshistorie for et par år siden.

Præcis 2 år og 3 dage senere fik Liam en lækker lillesøster Ella, lavet derhjemme i første hug.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites