Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
TrustMeImATerminator

Nægte at betale fartbøde - har nogle prøvet hvad der sker?

Recommended Posts

My-Toyota-is-my-god
Burde man ikke tjekke sin post?!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommerfugl_22
Se det er en anden diskussion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
poetsch
I princippet ikke... jeg har jo heller aldrig fået en bøde hvis jeg ikke tjekker min postkasse... Her er postkassen bare på posthuset... Altså kunne han bare have "tømt postkassen" på posthuset og fået sin regning og betalt den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Djarnis-drengen333
Hvordan har systemet kneppet dig?

Kom systemet og smed dig ind i din bil, mens de holdt din fod nede på speederen og nægtede dig at holde øje med fartskilte?

- sidst men ikke mindst så kunne du jo selv se at der var vejarbejde.

Systemet har dælme ikke gjort noget galt.

Jeg kan ikke forstå at du er så rasende, men mindre det er over din egen dumhed.

Jeg har fuld forståelse for, at du er ærgerlig over pengene, - men jeg kan ikke forstå du føler det er systemets skyld.

Seance

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Seance
Den fotofælde lugter meget af, at staten skal hive nogle penge ind i bøder, derfor mener jeg godt han kan være sur på systemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HAIRMETAL
Den fotofælde lugter meget af, at staten skal hive nogle penge ind i bøder, derfor mener jeg godt han kan være sur på systemet.

Hvis vejarbejdet ikke var gået i gang, så herregud da. Det er straks noget andet hvis der står folk og arbejder på vejene. Jeg er sgu selv træt af vejarbejde, hvor der ikke sker noget, men man alligevel skal sænke hastigheden kraftigt. Fx. den landevej jeg kører på flere gange dagligt. Der var der vejarbejde, men skiltet med 30 stod der en måned efter, hvor der ikke blev lavet mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
larslundsgaard

Hvis vejarbejdet ikke var gået i gang, så herregud da. Det er straks noget andet hvis der står folk og arbejder på vejene. Jeg er sgu selv træt af vejarbejde, hvor der ikke sker noget, men man alligevel skal sænke hastigheden kraftigt. Fx. den landevej jeg kører på flere gange dagligt. Der var der vejarbejde, men skiltet med 30 stod der en måned efter, hvor der ikke blev lavet mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
My-Toyota-is-my-god

Tjaa. jeg kører nu for stærkt... men endnu ikke fået en fartbøde... folk må for min skyld køre så stærkt de vil, bare så længe de ikke udsætter andre for fare

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
batgirl27

De giver næppe op hvis du ikke betaler. De kan tage beløbet via din rest skat og tilbageholde pengene via din arbejdsgiver, i din løn.

Skulle det ikke være nok bliver du kaldt for retten. Reagerer du ikke på det kan du resikere at afsone det skyldige beløb.

Hvor enig eller uenig man er i deres dårlige placering af skilte har de desværre fat i den lange ende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lysbirk
Tjaa. jeg kører nu for stærkt... men endnu ikke fået en fartbøde... folk må for min skyld køre så stærkt de vil, bare så længe de ikke udsætter andre for fare

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...