Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Milka1975

!!!Jeg skal sgu' ha' et barn!!!

Recommended Posts

Milka1975

Jah....det er jo i og for sig ikke nogen nyhed, har jo vidst det siden november måned.

Men jeg tror jeg har været i koma de sidste mange måneder, for i dag da jeg var ude at gå med hunden, gik jeg sådan og tænkte på alt muligt...mest den lille naturligvis. Så lige pludselig slår det mig: JEG SKAL SGU' DA HA' ET BARN "LIGE OMLIDT"!!!!! :8:

Mystisk, selvfølgelig har jeg hele tiden været klar over det, og man går og vænner sig til tanken og alle de forandringer der sker, men jeg synes især på det sidste, at det virkelig først er nu det er ved at gå op for mig AT JEG SKAL VÆRE MOR :klap:

Er jeg den eneste der har det sådan???

Eller var I bare 100% afklaret fra starten???

Milka :blushing:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
amalie70

Jeg har heller ikke altid være klar over at jeg få et barn igen, jeg har født den femte den 4. febr. 05, så til sidt gik den sidte termin i stå.............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
puttenutte22

Det har faktisk også taget et stykke tid, før det rigtigt er gået op for mig. Jeg glæder mig vild meget til at det skal være, men jeg har nok også mest fokuseret på selve tidspunktet omkring fødslen og ikke det bagefter... Underligt, for det er jo egentligt tidspunktet bagefter, som kommer til at betyde mest. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skydeskiven

Jeg havde det på samme måde :lol: godt man er gravid så længe at det kan nå at gå op for en :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anne-K-Anne

Ihhhh hvor er I søde :kys: Hvor må det være en dejlig føelse. I skal være mor!!! hihi

*Anne der også gerne vil være mor til nogen*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Li-Fe

Aaah ja.. kender udemærket følelsen. Jeg fattede det heller ikke helt... jo altså.. fattede godt graviditeten, men at jeg skulle være MOR!!! det fattede jeg bare ikke.. Har stadig svært ved at fatte det.. og nu er Lækkermand jo født..

Én af dagene oppe på sygehuset.. sad junior og jeg og så hinanden dybt i øjnene... og lige pludselig græd jeg bare helt vildt.. Det gik nemlig op for mig, at det lille vidunder jeg holdte i armene er MIT, og mit ansvar, og at jeg er MOR! :lun:

En overvældende følelse, når det først RIGTIGT går op for én.. Det er både skræmmende, jublende lykkeligt, forventningsfuldt og ALT muligt på én gang.

Da jeg kom hjem med lillemand, og huset pludselig flyder med stofbleer og ammeindlæg osv....

Når folk kommer på besøg og de siger.. "Her dufter dejligt af baby"

Damn... så går det igen op for mig, at jeg er mor :lun:

Jamn.. tror da nok jeg i en periode fremover skal remindes om det.. at det virkelig er min knejt, og at jeg vitterligt ER mor ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nienna-

Jeg har det også med at tænke alt mulig om hvad vi skal til sommer, og så, nårh ja for søren, vi skal jo altså lige have sådan en lille med :lun:

Jeg tror jeg får det ligesom LiFe, skal lige fatte at der ikke kommer nogen og gør krav på det lille pus jeg sidder med, at det virkelig er mit lille barn

Men jeg glæder mig :love:

Nienna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Complex
Aaah ja.. kender udemærket følelsen. Jeg fattede det heller ikke helt... jo altså.. fattede godt graviditeten, men at jeg skulle være MOR!!! det fattede jeg bare ikke.. Har stadig svært ved at fatte det.. og nu er Lækkermand jo født..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...