Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Boble-Gople

Rygning!

Recommended Posts

browneyedhandsomeman
Eller måske dig der bare generelt mangler samtlige små grå?

Kom jeg med en tilsvining af dig?

Kan sgu ikke gøre for du har en lortedag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hellum_thomas
Hvor er du sød, når du føler afmagt............. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frippet

Kære Hellum Thomas.

Jeg er bedøvende ligeglad, hvis du gik hen og fuk lungekræft i morgen som fælge af din rygning. Jeg er også bedøvende ligeglad, om du fik et hjerteslag fordi du var fed. Forskellen mellem din (ikke faktuelle) fedme og rygning er dog blot, at hvor din rygning også kan skade mig, om du ryger i det offentlige rum, så sker der ingenting ved mig, bare fordi du er fed.

De færreste antirygere er impd rygning i det offentlige rum pga skaderne for RYGERNE. DERFOR holder samligningerne med fedme ikke.

Næ... det er fordi vi SELV kan få kræft at dine unyttige og for os KUN generende valg, at vi vil have det stoppet.

Ryg så meget, du vil hjemme eller udenfor - så længe du ikke skoder overalt på gaden. Jeg er flintrende ligeglad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No1Here
Føler aldrig afmagt...

Sjovt nok... måske fordi jeg har valgt at leve livet uden at skabe mig over alverdens ting...

Eneste jeg som regel føler, er ondt af de folk som bruger 90% af deres tid på en debat på nettet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PepsiMagt

Jeg mener at folk skal have lov til at ryge selvom det er pisse sundhedsskadeligt.

Men jeg mener ikke at folk skal have lov til at udsætte andre mennersker for rygning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No1Here
Kære Hellum Thomas.

Jeg er bedøvende ligeglad, hvis du gik hen og fuk lungekræft i morgen som fælge af din rygning. Jeg er også bedøvende ligeglad, om du fik et hjerteslag fordi du var fed. Forskellen mellem din (ikke faktuelle) fedme og rygning er dog blot, at hvor din rygning også kan skade mig, om du ryger i det offentlige rum, så sker der ingenting ved mig, bare fordi du er fed.

De færreste antirygere er impd rygning i det offentlige rum pga skaderne for RYGERNE. DERFOR holder samligningerne med fedme ikke.

Næ... det er fordi vi SELV kan få kræft at dine unyttige og for os KUN generende valg, at vi vil have det stoppet.

Ryg så meget, du vil hjemme eller udenfor - så længe du ikke skoder overalt på gaden. Jeg er flintrende ligeglad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman

Det er ganske patetisk, som visse mennesker skal trække alle mulige andre problemer frem og forlange, at de bliver løst, før vi gør noget ved generne fra rygning.

Hvad med de dårlige tv-udsendelser og håndboldlandsholdets manglende succces? Skal vi ikke også gøre noget ved det først?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hellum_thomas
Jeg har en fin dag; har ikke mødt en ryger irl i dag endnu.

Men det er ret kvalmende at se dine krumspring for at undskylde en totalt unyttig vane, der er skadelig for udøverens omgivelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hellum_thomas
Kære Hellum Thomas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman
Kommer ikke med krumspring...

Men gad vide hvad man gjorde før i tiden da rygning var helt normalt...

Nåååårh ja, man jagtede sgu da ikke rygerne, tvang dem til at inhalere hele lejrbålet, og sidde inde i Barsebäcks atomreaktor...

Der var den... :afro:

Men må gå ud fra at samtlige mener rygning er forkasteligt, aldrig har kørt i bil, ellers må dobbeltmoralen da være på sit højeste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...