Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Boble-Gople

Rygning!

Recommended Posts

browneyedhandsomeman
Fedme har intet med det at gøre, men det burde vel også forbydes, vi skal jo have det perfekte samfund ikke?

Har aldrig mærket noget til min omgangskreds ryger, og jeg selv gør... spiller bold på mere eller mindre højt plan, intet problem i det...

tror sgu jeg er i bedre form end de fleste ikke rygere...

For nogle mennesker er rygning farligt, for andre ikke, og det er sjovt nok også bevist, nogle tager skade af det lynhurtigt, mens det er skrupsvært at se på andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hellum_thomas
Din sammenligning er bare så ubegavet, at den må fremkalde en reaktion.

Men du er vist uden for pædagogisk rækkevidde. :boo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No1Here
Kunne blive ved, men gider ikke spilde min tid på det, det er simpelthen for tåbeligt at skabe sig over ting. Rygning forkorter måske livet, måske ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaby-72

Nu har man faktisk opfundet en bil, som kan køre på halmsprit - så det var måske en idé at sætte den i produktion, så vi kunne slippe fra bilosen?

Selvfølgelig skal vi fra A til B - men der findes faktisk andre brændstoffer end benzin og diesel - men det er nok ikke let at få det igennem...jeg kunne forestille mig, at shell, q8 etc. bremser udviklingen alt det, de kan.

Man kan jo også købe sig en el-bil og dermed tage hensyn til miljøet og sine medmennesker ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hellum_thomas
Meget tænkeligt er det kun dine små grå celler, der ikke er i god form.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No1Here
Jeg snakkede om at forbyde ting... FIK DU DEN NU?

Utroligt det hele skal skæres ud i pap for dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hellum_thomas
Måske, måske ikke?

Giver det dig et kick at gamble med dit liv - eller andres liv fordi du ryger? :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No1Here
Nu har man faktisk opfundet en bil, som kan køre på halmsprit - så det var måske en idé at sætte den i produktion, så vi kunne slippe fra bilosen?

Selvfølgelig skal vi fra A til B - men der findes faktisk andre brændstoffer end benzin og diesel - men det er nok ikke let at få det igennem...jeg kunne forestille mig, at shell, q8 etc. bremser udviklingen alt det, de kan.

Man kan jo også købe sig en el-bil og dermed tage hensyn til miljøet og sine medmennesker ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
uap

*GIver Gaby meget ret*

Der ER nemlig alternativer!

Og derudover kan jeg kun grine lidt for mig selv og spørge: Har man ingen ironisk sans herinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No1Here
Giver det dig et kick at gamble med andres liv fordi du kører bil??

Livet er desværre farligt, hader at være den første der siger det :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...