Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Boble-Gople

Rygning!

Recommended Posts

frippet
Se der! De ser! Han løber bort fra menneskene- : Men de følger efter ham, fordi han løber forrest. - Så meget hjord er de.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Annieul

Jeg ved ik hva jeg skal sige... Det er sgu for latterligt... Der er sgu da INGEN lande der nogensinde vil forbyde rygning, eller salg af tobak! Så ka slet ik se hvor man vil hen med det her???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman
Jeg ved ik hva jeg skal sige... Det er sgu for latterligt... Der er sgu da INGEN lande der nogensinde vil forbyde rygning, eller salg af tobak! Så ka slet ik se hvor man vil hen med det her???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ZiggeLine
Nej, det er ikke farligere, end at det bare slår folk ihjel. Alt i alt er et konservativt skøn vist 150 mennesker om året herhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ZiggeLine
I part your bacon, Styggeline?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elinem
Det skal du nu ikke være så sikker på - sådan på rigtig langt sigt. De færreste lande er begejstrede for, at deres borgere ødelægger deres helbred og slår sig selv ihjel.

Foreløbig er det bare ikke (længere) det, vi diskuterer her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman
Hvis passiv rygning slog folk ihjel ville der nok være flere end 150 døde om året, lige på den konto.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissVolvo
Nu overgår du da (imponerende) dine hidtidige præstationer i dumhed. :stoned:

Ikke alene mener du, du er klogere end WHO og de nationale sundhedsmyndigheder, som tror, at folk dør af passiv rygning, men du synes også, at 150 er et for lille tal, til at det kan passe :stoned::stoned::stoned:

Hurra :glad: man kan se bort fra næsten enhver form for forurening som helbredsproblem, fordi man ikke ved, hvem der døde af den. Atombomberne i Hiroshima og Nagasaki havde ingen langtidsvirkninger af betydning, for man ved kun, at deer døde langt flere af fortskellige kræftformer i årene efter, men ikke hvem. :sarkasme:

Selvfølgelig. Der er også forskel på, om man bliver kørt over af en personbil eller af en fyldt lastbil med anhænger. Derfor er det vigtigst, at de sidstnævnte holder tilbage for fodgængere. Eller hvad?

Også små mængder røg er en negativ helbredsfaktor, og de ansatte er udsat for en konstant påvirkning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman
Jeg hæfter mig ved, at du skriver "som TROR at folk dør af passiv rygning" ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

Endnu engang har nogle af jer bevist at i ikke kan forstå at tale pænt til hinanden selv om i er uenige.

Kan man ikke det, så bliver tråden låst :evil:

Lær det nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...