Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Boble-Gople

Rygning!

Recommended Posts

the_bobaz
Hvis Danmark afskaffer cigarretter.. Så tager vi da bare til udlandet og køber dem.. Jeg skal dælme ikke have snus eller skrå...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AlexanderTheGreat
Det samme gør du, hvilket egentlig ikke er nogen nyhed ..

Ikkerygere er ikke tvunget til at være sammen med rygere, de kan fravælge røgen. Var den for svær?

Opdeling af indendørs offentlige steder, til gavn for rygere og ikkerygere er åbenbart heller ikke en løsning, da den hykleriske næstekærlighed til personalets vé og vel pludselig vejer meget tungt.

Hvorfor ikke sige det som det er .. "I" ønsker nydelsesmidler, såsom rygning, bandlyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ZiggeLine
På offentlige steder kan ikkerygere ikke fravælge røgen, de kan være tvunget til at opholde sig der af forskellige årsager.

Som jeg har skrevet til Nicolo, hvis ellers du ulejligede dig med at følge lidt med, kan man sagtens lave en opdeling: den skal blot være 100 % effektiv over for alle der ikke ønsker tobaksrøg hvilket i praksis er yderst kostbart og meget besværligt. De nærmere kravspecifikationer står i rapporten fra AMI som du åbenbart ikke har ulejliget dig med at læse.

Din påstand om at "vi" ønsker nydelsesmidler bandlyst står 100 % for din egen regning. Det er blevet understreget gentagne gange at rygere kan ryge sig ihjel så længe de gør det hjemme hos dem selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CocaineIced
:forvirret Det der med at undre sig, det er da det, du er god til, ikke? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissVolvo
:-D Endnu en, der er så stupid at sammenligne rygning med nyttige aktiviteter :lol::lol::lol:

- eller mon det ikke var en parodi :forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman
jah men den del af befolkningen der ryger ville falde lidt...men staten ville miste SÅ mange penge på at forbyde cigaretter at de ikke tør gøre det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman
Jeg har skam læst hvad du har skrevet til nicolo. Jeg finder det bare stærkt overdrevent at tage SÅ meget på vej over lidt tobaksrøg. Så er det altså heller ikke farligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman
Det vil sige at iflg. din mening er det ok at dø af forurening - når bare den er gavnlig og nyttig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
evidence
Ja måske, men det betyder at jeg ikke behøver være en del af andre menneskers rygning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
browneyedhandsomeman
Hvad med røgen fra biler?

Det er da ligeså skadeligt, Så du vil altid være en del af menneskers røg!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...