Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Boble-Gople

Rygning!

Recommended Posts

Boble-Gople

Bare lige en hurtig tanke:

hvorfor afskaffer vi ikke cigaretter, mm. der producerer røg til fordel for snus og skrå og hvad det ellers hedder - som IKKE er til gene for andre mennesker?

Hvilke forskellige påvirkninger er der på kroppen med røgproducerende produkter i forhold til snus, skrå, mm.?

Man kan vel ikke få rygerlunger af snus? Men hvad sker der ellers i kroppen? Hvad er værre/bedre?

Om ikke andet så er de ikke-røgproducerende produkter da bedre for MIG og min mulighed for at undgå passiv rygning!

Boble

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

så hellere afskaffe det hele, snus og skrå er da for ulækkert. :badr:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mandea

Hvis Danmark afskaffer cigarretter.. Så tager vi da bare til udlandet og køber dem.. Jeg skal dælme ikke have snus eller skrå...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boble-Gople
så hellere afskaffe det hele, snus og skrå er da for ulækkert. :badr:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
L_R1984

Jeg er meget enig i "Boble-Gople"! :gogo:

Jeg er ved at vaere MEGET traet af at vaere passiv ryger. Jeg kan ikke se, hvorfor at min levetid skal reduceres pga. at jeg skal gaa og indaande folks roeg!! :boo:

Jeg vil til hver en tid stemme for, at rygning i offentligheden blev afskaffet! Hvad folk goer i deres eget hjem, er jeg ligeglad med, men hvis der kom et foreslag om at afskaffe cigaretter o.l. for good, saa ville jeg ogsaa stemme for dette!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No1Here

Jeg tror nu ikke, at det på nogen måde vil sælge her i Danmark. Rygerne er for stædige - og finder det bare andetsteds.

Men, det kunne være fint nok, hvis de skulle bruge de ekstra penge på at køre til udlandet, for at få deres forbandede røg.. så kunne vi i hvert fald besværliggøre processen.. :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyPseudoLife

god idé - afskaf det hele...det virker også meget sandsynligt at det sker :rulle: Ej...men det ville da være fedt. Men tænk alle de andre ting der også skulle afskaffes så... :blush:

*MyPseudoLife der ryger 20 smøger om dagen*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hellum_thomas

Weeee

Skal vi ikke også forbyde biler?

Nu vi er igang også folk med brune øjne...?

Helst også venstrehåndede?

Kunne blive ved, men gider ikke spilde min tid på det, det er simpelthen for tåbeligt at skabe sig over ting. Rygning forkorter måske livet, måske ikke...

Fedme forkorter livet, skal vi også forbyde de fede mennesker, eller hvad med fed mad, så kan de fede skrubbe over grænsen og handle mad ind?

Skammer mig efterhånden over folk der kører hetz på andre, det er lavt, tåbeligt, og viser at man selv har nogle problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
uap

Okæih... Nu er jeg selv stor-hader af røg, men hvis man vil forbyde folk at ryge i det offentlige rum, fordi man mener at passive rygeres levetid bliver forkortet, så må folk sq heller ikke længere køre bil medmindre det foregår ude i deres baghave og osen ikke rammer MIN lille smørblomst!!!

SYnes til gengæld det er HELT ok at det bliver forbudt steder hvor folk spiser o.l. For ærlig talt, går man ud for at spise, så går man ud for at SPISE!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No1Here
Weeee

Skal vi ikke også forbyde biler?

Nu vi er igang også folk med brune øjne...?

Helst også venstrehåndede?

Kunne blive ved, men gider ikke spilde min tid på det, det er simpelthen for tåbeligt at skabe sig over ting. Rygning forkorter måske livet, måske ikke...

Fedme forkorter livet, skal vi også forbyde de fede mennesker, eller hvad med fed mad, så kan de fede skrubbe over grænsen og handle mad ind?

Skammer mig efterhånden over folk der kører hetz på andre, det er lavt, tåbeligt, og viser at man selv har nogle problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.