Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Possession

- Hjælp mig!!!! Anbefal mig en ældre lækker mobil tlf.!!!

Recommended Posts

Possession

Hejsa alle sammen,

Jeg er på jagt efter en evt. Nokia mobil tlf., er ret så træt af min gamle Nokia 3310!! - Ja, evt. også et andet mærke ville kunne gå an :-) Den skal kunne modtage så mange SMS´er som overhoved muligt, og så SKAL det helst være en "ÆLDRE MODEL", de er knapt så dyre nemlig!!! F.x hvilken Nokia mobil skulle jeg vælge af disse her, hvilken af disse her er de bedste, og hvorfor???

Nokia 3410

Nokia 3510

Nokia 3510 I

- eller en helt anden, hjælp, hjælp, hjælp mig...! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulzen

En Nokia 6610 er sagen! Den er lille og lækker, let at betjene, gode funktioner (der er ikke så mange, men man får brug for næsten dem alle). Jeg er vild med min :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Georgiana

Jeg har været ret glad for min efterhånden halvgamle Nokia 7210. :) Faktisk virker den så pokkers godt, at jeg endnu ikke har haft nogen undskyldning for at udskifte den med nyt legetøj...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulzen
Jeg har været ret glad for min efterhånden halvgamle Nokia 7210. :) Faktisk virker den så pokkers godt, at jeg endnu ikke har haft nogen undskyldning for at udskifte den med nyt legetøj...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Georgiana
Hvor gammel er 7210'eren egentlig ved at være, Geo? Ved du det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jungletiger
Hvor gammel er 7210'eren egentlig ved at være, Geo? Ved du det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulzen
Jeg tror, den kom på markedet herhjemme medio 2002 - nogenlunde samtidig med Star Wars Episode 2, som vist blev brugt i nogle reklamer for 7210? Tiden går. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Georgiana

Lige om lidt køber jeg nok en 6230, fordi den er fiks og billig og kan alt muligt. :blush: Så må jeg jo have to mobiler. :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hansen25DK

Hva med en nokia 6100

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
curiousfish
Skjult
En Nokia 6610 er sagen! Den er lille og lækker, let at betjene, gode funktioner (der er ikke så mange, men man får brug for næsten dem alle). Jeg er vild med min :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...