Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Anne-K-Anne

Bare det snart er os...

Recommended Posts

missmutterfit

Jeg tog den sidste p-pille onsdag d. 16.2.05. Det betyder at min mens kommer på mandag d.21.2.05 og når den er overstået så klør vi bare på.

Vi gider ikke begynde og gå i panik allerede så vi tager den med ro og ser hvad der sker.

Forslag til nye titler til tråden :

* Vi arbejder på det!

* Os der prøver!

* Termin ?????

* Bare det snart var os!

MMF*som takker for velkomsten*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anne-K-Anne

Bare det snart er os?? Kunne den ikke hedde det? Gode forslag... men der er bare en tråd for dem som prøver nu(Overblik tak)! Denne var egentligt startet for sjov fordi jeg savnede en at tale med om det hele. Og Freya var i næsten samme situation nemlig.

Men lad os bare fortsætte?

Må jeg spørge om jeres alder?? Jeg er selv 23, bliver 24 i juli.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
freya81

Det synes jeg lyder rigtig godt. Den stemmer jeg for....

Jeg fylder også 23 i juli.....hvor skægt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missmutterfit

Bare det snart er os! er helt iorden med mig.

Jeg ved godt der er en anden tråd om dette emne også, men den er ved at være lidt lang.

Jeg synes det vil være fint at fortsætte.

Jeg er 25, bliver 26 i maj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
freya81

Ja der er jo skurk tråden, men den er ikke helt konkret. Der diskutere vi bare alt.....og så er der test teamet.....men vi tester jo heller ik endnu, så jeg synes vi skal have en: Bare det snart er os-tråd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
freya81
HIHI godt forslag da.

Du har vel talt med din læge ikke?? Så kan hun/han tjekke om du har ÆL... vist nok. For det er jo nærmest det vigtigste...

Hmm vidste ikke det hang sådan sammen mit problem er at min mens kommer den den vil, med MEGET stor forskel, jeg føler jeg kan mærke når jeg har ÆL og hver gang har jeg flået kæresten med i seng SF. Men INTET er sket...

Så jeg trænger til en frisk start. Vil tage ÆL HVER dag fra mens slut til start efter ferien. Er der intet der heller vil jeg kontakte min læge. For nu må der gerne snart ske noget!! GG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missmutterfit

Så er titlen ændret :D Så må vi håbe at vi kan holde gang i den.

Ryger den nogle sider tilbage må vi jo hente den frem hvis vi har noget at skrive.

Lad os håbe at nogle flere melder sig til klubben. Det ville være fedt at have flere der var i samme båd.

freya - det er da træls med din mens, specielt fordi den kom efter pilestoppet. Mystisk. Det med gynækologerne er jeg heller ikke vild med men jeg plejer og sige til mig selv at det er noget de gør HVER ENESTE DAG, MANGE GANGE OM DAGEN. Held og lykke med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
freya81

Vi kan jo bare tilmelde os tråden så er den nem at finde inde i kontrolpanelet....

Ja det er ret træls.....jeg er dog glad for at jeg har taget beslutningen og ikke ventet med at få børn....man ved jo aldrig hvor lang tid der kan gå før der sker noget.

Ja jeg må bide i det sure æble og tænke på levepostej mens jeg er hos én gynæ.....

Freya *som tænker "Be strong" til sig selv hele tiden*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
upss

Faldt lige over jeres tråd. AV!!!

Kunne da godt tænke mig at slutte mig til, men ved ikke om det er her jeg skal være, da jeg jo har børn i forvejen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
freya81

Du er da velkommen.....prøver i igen at få et barn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.