Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Anne-K-Anne

Bare det snart er os...

Recommended Posts

wonderlust

Jeg håber da, at du er gravid, Tvilling :) Hvornår skal du teste?

Angående nytårsaften, så skal vi ikke noget, da jeg allerede skal køre ud til lufthavnen om formiddagen den 1. januar. Så tror bare, at vi skal have lidt godt at spise og måske se en film eller to, men det er nu også meget fint. Orker ikke rigtig det helt store i øjeblikket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueCatje
Af hensyn til hastigheden på debatten og hastigheden på vores database, vil jeg bede jer om ikke i kan starte en version 2 af denne tråd.

Når en tråd kommer op på over 10.000 indlæg er det et stort arbejde for serveren at skulle hive tråden frem, og det fører til nedsat hastighed på hele debatten.

På forhånd tak!

:wave2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tvilling431
Jeg håber da, at du er gravid, Tvilling :) Hvornår skal du teste?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tvilling431

ARGH, nogle familiemedlemmer er virkelig FUCKED UP i deres satans hoveder :evil::evil::evil::evil::evil::whine: Sidder og sms´er med min kusine, hun græder og græder og græder :( og jeg kan intet gøre :whine: Har sagt hun skal komme over, men det tør hun ikke. Hun har skrevet til min mor om hvor de er henne, men deres bil er i stykker så de kan ikke hente hende. Emma er ude og sove, håber hun snart vågner så henter jeg min kusine. Er godt klar over jeg får "på puklen" af min moster, men hvad fanden skal ellers gøre :forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tvilling431

Stort tillykke til Qde, som allerede forlader os. Tillykke med de 2 streger :lun::banan::banan::banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.