Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catten85

"De små håndtag..."

Recommended Posts

catten85

Hejsa alle...

Lige et lille spørgsmål...

Kender i nogle godt øvelser til at få "love handles" væk med...??

Hilsner

Cat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Breaker_TG

Nej, du kan ikke punktslanke, altså tabe dig et bestemt sted på kroppen. Det er genetisk bestemt hvor dit fedt lagres og den eneste mulighed for at komme af med det er at tabe sig (og så er det kosten og ikke træningen du skal kigge på). Alternativt kan du få foretaget en fedtsugning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HotPrinsesse
Nej, du kan ikke punktslanke, altså tabe dig et bestemt sted på kroppen. Det er genetisk bestemt hvor dit fedt lagres og den eneste mulighed for at komme af med det er at tabe sig (og så er det kosten og ikke træningen du skal kigge på). Alternativt kan du få foretaget en fedtsugning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Breaker_TG

Du mener nok denne øvelse: Side bends

Det er så kun en håndvægt i den ene hånd, da man godt kunne misforstå hvad du sagde.

Selvfølgelig kan man ikke punktslanke, men man kan træne det meste af fedtet væk bestemte steder, med bestemte øvelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HotPrinsesse

Man kan også lave den med 2 håndvægte, hvilket jeg syens giver en bere effekt. Skrev jeg noget setd at pulsen skal være lav for at forbrænde...? Det gjorde jeg vist ikke - blot at den cykel jeg benytter, fortæller mig hvad min puls skal ligge på..

Med, at man ikke kan punkt slanke mener jeg, at man ikke ved kosten eller motion i al almindelig kan blive mindre på blot maven f.eks. Det er jo klart at hvis du træner et punkt mere end andre, vil der kommer flere muskler og mindre fedt der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Breaker_TG
Man kan også lave den med 2 håndvægte, hvilket jeg syens giver en bere effekt. Skrev jeg noget setd at pulsen skal være lav for at forbrænde...? Det gjorde jeg vist ikke - blot at den cykel jeg benytter, fortæller mig hvad min puls skal ligge på..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.