Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

dabe

?

Recommended Posts

dabe

Godmorgen

Jeg er ny her i debatten, så det skal lige siges at jeg ikke har læst alle indlæg.

Vi er i ufrivillig barnløshedsbehandling, jeg får i øjeblikket pergotime, og fik i går at vide at jeg have meget fine æg, og skulle herefter fortsætte med pergotime.

Mit spørgsmål er så: fine æg, og hvorfor så fortsætte med de homoner. Er der nogen der evt. har erfaring indenfor dette, vil vi blive meget glade for at hørre det. Mvh. dabe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
coolQ

Hejsa

Hvilken behandlingsform skal i igennem?

Ved ikke helt hvorfor du skal fortsætte, kan det være fordi dine æg ikke helt var store nok?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dabe

Første omgang er det hormon behandling, som også kan give "pote". Derefter skal vi til samtale.

Mine æg, fik jeg at vide var normale efter behandlingen. Jeg ved ikke om det er fordi vores læge mener at der er en sansynlighed for at det skal kunne lykkes på denne måde, derfor mit 1. spørgsmål

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sukis

der er mange der bliver gravide blot ved hormonbehandling... men jeg ved desværre ikke meget om det da vi selv er IVF'ere... prøv at tjekke rundt omkring på den mange andre barnløshedssider og se om der er nogen der med erfaringer. Her er et par stykker at gå i krig med:

www.min-mave.dk

www.netdoktor.dk

http://babyklar.ipbhost.com/

www.lfub.dk

www.netbaby.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.