Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

atacama

Ørnen i søndags...

Recommended Posts

Original-Spacedoll

Det 'sjove' med det her handicap-argument er jo også, at der aldrig er nogen, der taler om at sende kvindelige handicappedde til gigolo. Det er ligesom ikke et emne, at kvinder vel også skal have dækket deres behov, hvis det nu er SÅ vigtigt for mændene...

Atacama

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ZenModernist

Det var nu ikke ment som en direkte trussel......... Og det ved du vel egentlig godt??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bidsken
Og jeg sagde/skrev egentlig bare at det vist ikke kan påvises at "alle" har det skidt - eller har et lavt selvværd - eller er ringere mennesker - fordi de arbejder i "verdens ældste erhverv"!!!

Men hav en rigtig dejlig dag - med samt jeres "politisk korrekte meninger"!!

:wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bidsken
Hvad kalder du så den der??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bidsken

"Prostitution er ikke et “jobâ€, hvor man stopper, når vilkårene bliver for hårde og de fysiske og psykiske omkostninger er blevet for store. Den isolation og sociale marginalisering, mange prostituerede oplever som følge af dobbeltlivet, betyder, at det ofte bliver en vanskelig proces at komme ud af et liv som prostitueret.

Fysiske og svære psykiske og følelsesmæssige følger af prostitutionen er reglen snarere end undtagelsen. Derfor har

kvinderne ofte behov for hjælp og støtte til at komme ud af prostitutionen, og de falder ofte tilbage til prostitutionsmiljøet i denne proces."

Fra http://www.formidlingscentret.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama

Jeg er på arbejde, men følger op når jeg kommer hjem.

Jeg lægger også gerne referencer ud, men nu var det jo dig, der lovede det, Mir. Det er vel derfor folk spørger til det nu. :)

Atacama

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rayanne
Jaja......

I får ret, og jeg får - forhåbentlig - fred......

I ér de store orakler og jeg er bare en ussel ubetydelighed der ikke kan tænke sammenhængende - ej heller fortjener at have en egen og selvstændig mening.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rayanne

Nå, men jeg tabte altså tråden i den der Ørlen efter afsnit 3-4 stykker... fik han fanget ham russeren eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bidsken
Jaja......

I får ret, og jeg får - forhåbentlig - fred......

I ér de store orakler og jeg er bare en ussel ubetydelighed der ikke kan tænke sammenhængende - ej heller fortjener at have en egen og selvstændig mening.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bidsken
Kan du VÆRE mere insisterende på at alt jeg siger ikke har nogen vægt - i din lille verden??

Har du hørt om ironi??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...