Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

atacama

Ørnen i søndags...

Recommended Posts

atacama

Hvis du nu lige ulejligede dig med at gemme en gang imellem og så notere dig, hvor du gemmer, så gik det nok lidt nemmere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vibekecph
Hvis du nu lige ulejligede dig med at gemme en gang imellem og så notere dig, hvor du gemmer, så gik det nok lidt nemmere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama
Da jeg aldrig har oplevet dette problem inden jeg startede her - gættede jeg på, at det måske var Jubii, der skabte problemet.

Men da ingen har svaret mig på, om det er et kendt Jubii-problem, så gættede jeg på, at det måske var min egen computer, der fejlede noget.

Så i dag har jeg købt mig en ny - og vil være tilbage igen, så snart jeg har fundet nogen, der kan hjælpe mig med at installere den.

Men tak for dit råd.

Hilsen vibekecph

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
laz116
Da jeg aldrig har oplevet dette problem inden jeg startede her - gættede jeg på, at det måske var Jubii, der skabte problemet.

Men da ingen har svaret mig på, om det er et kendt Jubii-problem, så gættede jeg på, at det måske var min egen computer, der fejlede noget.

Så i dag har jeg købt mig en ny - og vil være tilbage igen, så snart jeg har fundet nogen, der kan hjælpe mig med at installere den.

Men tak for dit råd.

Hilsen vibekecph

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vibekecph
Har du været lukket inde i et glasbur i 14 år, siden du ikke ved, at Word er et Microsoft-program, som er en del af den normale Offfice-pakke? :forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vibekecph
Hvis du køber en ny computer for hvergang din computer fryser og går ned, kan du så i stedet ikke bare kontakte mig og give mig pengene... så skal jeg nok løse problemet for dig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama
Intet om dette ved jeg - og faktisk heller ikke, hvad en karburator gør eller hvorfor ikke alle el-kontakter kan være korrespondancekontakter eller hvordan jeg selv kan skifte blandingsbatterierne ud i mit badeværelse og meget mere......

Ja, meget flovt er det måske nok, hvis du synes.

Men måske jeg har og har haft mere lyst til at vide og kunne andre ting?

Måske jeg udenfor et glasbur er og har været mere optaget af at leve og opleve?

Måske det er een af grundene til at jeg ikke har skrevet 8.749 indlæg her og bl.a. ikke (to gange!) har startet en tråd om at 'kigge efter fremmede buler' - og sidenhen fortælle, at vi kvinder er undertrykt, fordi vi ikke som mænd er opdraget til at udtrykke os, orientere os og fokusere seksuelt! - og at det er forkert og synd for os, at vi har langt flere og nemmere muligheder for at opnå al den sex, vi ønsker, end de fleste mænd har.

Måske det er på tide du tager dig sammen og får den teoretiske del af dit liv til at hænge sammen med virkeligheden? Den virkelighed, som du jo godt kan deltage i - i ord og meninger, når du f.eks. skal give andre råd og iøvrigt udtrykker dig på Sex & Mænd.

Hilsen vibekecph

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...