Gammel bruger nyt navn

Vær sød at banke noget fornuft ind i hovedet på mig!

Recommended Posts

Gammel bruger nyt navn

... helst med den største hammer der nogensinde har eksisteret!

Sagen er den at jeg er gravid. Det burde være lykkeligt gravid, da kæresten og jeg havde planlagt denne graviditet, ønskede det højt begge to og arbejdede hårdt for det.

MEN! Jeg havde en oplevelse omkring den tid jeg blev gravid som gør mig super ked af det og trigger min angst ud i det uendelige (jeg lider af panikangst).

Jeg oplevede at en fyr tog sin penis ud af bukserne gnubbede den mod mine bukser (udenpå selvfølgelig) og prøvede at stoppe fingrende op i mig igennem bukserne (de kom selvsagt ikke ret langt op grundet buksebarrieren)

Jeg fik sagt fra og stoppet ham, men nu er jeg rædselsslagen.

Min fornuft siger at selvfølgelig kan dette ikke have gjort mig gravid. Han kom absolut ikke, men hvad nu med presperm hvis han var våd og noget af det kom uden på mine bukser eller på hans fingre?

Ville det kunne forcere sig igennem et par bomuldsbukser idet han forsøgte at få fingrene op i mig? 

Jeg ved godt at det lyder langt ude, at prespermen skulle kunne overleve at komme uden på et par bukser, skulle svømme igennem disse bukser og så skulle svømme hele vejen op i mig (hvor det i øvrigt ville skulle kæmpe om pladsen med min kærestes sæd, da vi havde prøvet samme dag og dagene op til), men jeg har simpelthen brug for at nogen andre siger det til mig.🙈

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det er 99,9999 % usandsynligt.

Og tillykke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel bruger nyt navn
For 3 timer siden, snoozz skrev:

Det er 99,9999 % usandsynligt.

Og tillykke ;)

Mange tak! Jeg håber virkelig at du har ret. Ville sådan ønske at jeg kunne finde ud af at glæde mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 8 timer siden, Gammel bruger nyt navn skrev:

Ville det kunne forcere sig igennem et par bomuldsbukser idet han forsøgte at få fingrene op i mig? 

Lidt sjov men alligevel,

Skulle dette være muligt, så har du for første gang nok oplevet noget ingen anden i verden har, og du har skabt opmærksomhed omkring graviditet ved bukse overførsel uden samleje :)

Den vil nogen nok gerne høre om, så kan det være tøjbutikker skal til og passe på buks og klæder til kvinder, for så render en masse mænd måske ind og hygger sig, og de formerer sig denne vej, som altså nok aldrig nogensinde vil blive en realitet men sjov tanke :devil:

Så glem den tanke, det vil aldrig ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
daedala
For 3 timer siden, Gammel bruger nyt navn skrev:

Mange tak! Jeg håber virkelig at du har ret. Ville sådan ønske at jeg kunne finde ud af at glæde mig.

Der er ingen grund til at håbe, der er ingen fysisk mulighed for at en sædcelle kan bevæge sig igennem 2 stoflag og stadig være “i live” til at kunne befrugte noget som helst. Cellen ville være tørret ud på vej gennem stoffet og en tør sædcelle er en død sædcelle. 

Så brug din energi og tanker på noget virkeligt istedet: dit kommende barn. Stort tillykke 😊

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel bruger nyt navn
For 2 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Lidt sjov men alligevel,

Skulle dette være muligt, så har du for første gang nok oplevet noget ingen anden i verden har, og du har skabt opmærksomhed omkring graviditet ved bukse overførsel uden samleje :)

Den vil nogen nok gerne høre om, så kan det være tøjbutikker skal til og passe på buks og klæder til kvinder, for så render en masse mænd måske ind og hygger sig, og de formerer sig denne vej, som altså nok aldrig nogensinde vil blive en realitet men sjov tanke :devil:

Så glem den tanke, det vil aldrig ske.

Jeg ved det lyder fjollet. Virkelig.🙈

Og det første stykke tid kunne jeg også sagtens overbevise mig selv om det, men nu er det som om om min hjerne bare kører på højtryk og ikke VIL fatte det. Lidt ligesom når man googler et symptom og får overbevist sig selv om at man er så godt som død.😅

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel bruger nyt navn
For 1 time siden, daedala skrev:

Der er ingen grund til at håbe, der er ingen fysisk mulighed for at en sædcelle kan bevæge sig igennem 2 stoflag og stadig være “i live” til at kunne befrugte noget som helst. Cellen ville være tørret ud på vej gennem stoffet og en tør sædcelle er en død sædcelle. 

Så brug din energi og tanker på noget virkeligt istedet: dit kommende barn. Stort tillykke 😊

Åh det er lige den slags praktisk info min latterligt hypede hjerne har brug for. Tak.👍🏻

Dog anser jeg det praktisk talt nok mest for at være 1 stoflag, da jeg mener at have haft en g på inden under der egentlig mest bestod af blondestof og det anser jeg ikke som værende meget modstand.🤷🏼‍♀️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

hvorfor tager en fyr sit lem ud af sine bukser af og gnubber sit lem op af dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Sådan noget er der da mange mænd der kan finde på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gammel bruger nyt navn
For 15 minutter siden, DDR skrev:

hvorfor tager en fyr sit lem ud af sine bukser af og gnubber sit lem op af dig?

Fordi han åbenbart ikke fatter et nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind