Yazz

Sertralin erfaringer søges.

Recommended Posts

Yazz

Hej alle. 
Jeg er ny herinde og faktisk temmelig bange. 
Jeg har i 15 år fået Cipramil 60 mg. mod angst. De har virket super godt og jeg har levet et fuldstændig “normalt” liv. For et halvt pr siden trappede jeg, i samråd med min læge, ud af Cipramilen. Da jeg var ude af medicinen blev jeg ramt af angst igen. Virkelig voldsomt. Jeg kontaktede min læge og jeg blev på ca. 3 uger tappet op til 60 mg. Cipramil igen. Jeg var på dem i 4 uger og følte ikke at de hjalp nok og bad om at skifte medicin. Min læge udskrev Sertralin til mig om bad mig stoppe Cipramilen, tage en aften uden medicin og herefter 50 mg. Sertralin i 2 dage og så op på 100 mg. Sertralin og 5 dage efter op på 150 mg. 
Jeg fik det SÅ skidt og min kæreste kørte mig på psykiatrisk skadestue. Her fik jeg udskrevet Cipramil igen (30 mg.) jeg skal tage sammen med Sertallinen. Jeg fik fortalt at der ville gå 4-8 uger inden medicinen ville virke. Jeg er på dag 23 og har nogle gode dage men også nogle rigtige dumme dage. 
Spørgsmål: Er det normalt at der er gode og dårlige dage og er der nogen der har erfaringer med hvornår medicinen for alvor begynder at virke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind