DitteK

Hvordan filan vælger man den rigtige flyverdragt?

Recommended Posts

DitteK
Skrevet (redigeret)

Jeg står og skal til at købe en flyverdragt for første gang i mit liv. Jeg har svært ved at læse mig frem til hvordan man vurderer flyverdragten ud fra type og kvalitet. Har I nogle gode fifs til hvordan jeg skal kigge på de forskellige dragter? Skal jeg helt gå væk fra flyverdragten og lede efter noget todelt tøj som en jakke og nogle bukser hvor der naturligvis er plads til nogle gummistøvler

Min dreng er lige fyldt 1 år og jeg har primært kigget på en molo flyverdragt - syntes det er ret smart med lidt smarte prints., men prisen er jo selvølfelig også lidt anderledes. Hvis nu at man kun kan bruge flyverdragten i én sæson, kunne det måske godt være, at jeg hellere ville købe en helt billig model, sådan at jeg har pengene til at købe endnu en flyverdragt når tiden kommer til det næste år.. 

Håber i forstår mit dilemma :D

Redigeret af DitteK
Link fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 19/9/2018 at 13:54, DitteK skrev:

Jeg står og skal til at købe en flyverdragt for første gang i mit liv. Jeg har svært ved at læse mig frem til hvordan man vurderer flyverdragten ud fra type og kvalitet. Har I nogle gode fifs til hvordan jeg skal kigge på de forskellige dragter? Skal jeg helt gå væk fra flyverdragten og lede efter noget todelt tøj som en jakke og nogle bukser? 

Min dreng er lige fyldt 1 år og jeg har primært kigget på det her termotøj fra molo - syntes det er ret smart med lidt smarte prints., men prisen er jo selvølfelig også lidt anderledes. Hvis nu at man kun kan bruge flyverdragten i én sæson, kunne det måske godt være, at jeg hellere ville købe en helt billig model, sådan at jeg har pengene til at købe endnu en flyverdragt når tiden kommer til det næste år..

Håber i forstår mit dilemma :D

Jeg går ud fra, at dit indlæg handler om reklame, derfor anmelder jeg det lige om lidt.

Men hvis du har for mange penge, som trænger til, at blive "brændt af", så køb da endelig en flyverdragt som i linket.

Da mine børn var små (gnæk gnæk) var de bedste flyverdragter lavet af bævernylon. Jeg købte dem oftest i Føtex eller i en sportsforretning, men jeg har også købt et par stykker i genbrugsbutikker, og efter mine 2 børn havde brugt dem blev de leveret tilbage, for de fejlede stadig ingenting.

Mens børnene var helt små syntes jeg det fungerede bedst med heldragter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind